Sport je već jako dugo grana koja katalizira veliki turistički potencijal, a oko velikih sportskih manifestacija se bore jedinice lokalne i regionalne samouprave. Pannonian Challenge najveći je festival urbanog sporta u ovom dijelu Europe, a ove godine obilježio je svoje 20. i najveće izdanje.
Na Sport Fest konferenciji u Poreču održanoj ovog vikenda
Pannonian Challenge dobio je nagradu u kategoriji sportski
turizam. Nagrada se dodjeljuje za najbolji primjer
povezivanja turističke ponude sa sportskim aktivnostima u svrhu
promocije RH i zdravog života. Nagrada je i više nego
opravdano otišla u ruke najvećem
festivalu urbanog sporta, kojeg posjeti više od 30.000
posjetitelja čija je prosječna dnevna potrošnja veća od 70€.
Festival je ujedno cjelogodišnja promocija i reklama za Osijek i
Hrvatsku, a porast turističkog prometa u Osijeku za vrijeme
festivala je veći od 35%, s naglaskom na inozemne goste, kojima
Osijek tradicionalno ne bi bio destinacija, prvenstveno turiste
iz Španjolske, Venezuele, Japana, Rusije, Australije i
sličnih.
”Jako smo sretni što smo dobili još jednu nagradu i što je naš
rad i trud prepoznat. Pannonian Challenge kroz dvadeset je godina
rada postao karakteristična manifestacija Osijeka i
Osječko-baranjske županije koja doprinosi općem imidžu i
brandingu grada te doprinosi privlačenju i zadovoljavanju
turista. Drago nam je da uz uspješnu suradnju naših partnera
Osječko – baranjske županije, Grada Osijeka i HTZ-a uspješno
gradimo festival koji je renomiran na svjetskom nivou, a odlična
je promidžba za Grad, Županiju i Hrvatsku” izjavio je Luka
Maćešić, voditelj marketinga Pannonian Challenge-a.
Za Pannonian Challenge u 2020. nesumnjivo je da će nastaviti s
pozitivnim trendom razvoja i napretka te pružiti nove prilike
sportašima, glazbenicima, posjetiteljima i lokalnoj zajednici te
otvoriti nove prilike za promociju ekstremnog sporta, urbane
kulture.