Pijani ljudi više kupuju preko interneta

Pijani ljudi više kupuju preko interneta

Fantastičnu priču o ljudima koji pripiti kupuju stvari preko interneta objavio je New York Times.

Kad popiju nekoliko pića, neki ljudi vole plesati. Drugi pak
ogladne, pa naručuju hranu. No, neki se spajaju na internet kako
bi kupovali.


Šoping pod utjecajem koje čašice više bio je čest među trgovinama
koje su, primjerice, prodavale vino, ali online
šoping
pod utjecajem čašice tek sada počinje privlačiti
pažnju trgovaca. Naime, ljudi kad malo popiju skloniji su
potrošiti i koju kunu ili dolar više.

NYT piše da su kompanije koje se bave
e-trgovinom postale svjesne ove činjenice, iako je “do
pouzdanih podataka teško doći, ali trgovci kažu da se njihove
sumnje temelje na anegdotalnim dokazima i prometu na njihovim web
stranicama, pa su u skladu s time neki trgovci podesili i svoju
promociju
“.

Suzdržavanje od šopinga nakon koje čašice više vodi do
‘zdrave’ kupovine
“, smatra Andy Page,
predsjednik tvrtke Gilt Group, koja se bavi online trgovinom, a
koja je zabilježila veću prodaju nakon 21 sat kao odgovor na
visoku posjećenost stranica.

Na eBayu najprometnije doba dana je od
18:30 do 22:30, i to u svim vremenskim zonama na
svijetu. Kad su predsjednika eBaya za mobilno poslovanje
Stevea Yankovicha pitali može li piće biti važan
faktor u online kupovini, on je odgovorio: “Apsolutno!

Odnosno, ako mislite o tome što većina ljudi radi kad se
vrati kući s posla u večernjim satima, onda je to dekompresijsko
vrijeme. Potrošač je tada dobro raspoložen.

Ipak, trgovci bi trebali biti pažljivi kad je riječ o ovome.
Naime, zbog elementarne pristojnosti ne bi bilo dobro vidjeti da
pojedine trgovine ohrabruju pijani šoping, a
uostalom mnogi koji tako nehotice kupe neki proizvod,
najvjerojatnije će ga sutra pokušati vratiti trgovcu i
zahtijevati povrat novca. S druge pak strane, sretan klijent može
dovesti do veće prodaje.

Nancy Puccinelli, iz poslovne škole Saïd
Business School na Oxfordu, objašnjava:

U kontekstu kupovine, alkohol će podići raspoloženje ljudi i
učiniti da se osjećaju opuštenije. Ako vidimo proizvod i osjećamo
se dobro, mi ćemo taj proizvod pozitivnije ocijeniti.

Izvor: Net.hr

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari