Posao im je visiti na Fejsu i za to su plaćeni prosječno 6000 kuna

S razvojem društvenih mreža pojavila su se nova zanimanja, a jedno od njih je i community manager, ili specijalist za komunikaciju na društvenim mrežama čiji "tajni život”, u prvom regionalnom istraživanju, otkriva portal MojPosao i vodeći regionalni magazin o internetskom poslovanju i kulturi Netokracija.

Na postavljena pitanja odgovorilo je 200 community managera iz
Hrvatske, Srbije, te Bosne i Hercegovine. Vođenje profila samo im
jedno od zaduženja. Za zanimanje community managera može se reći
da je podjednako muški i ženski posao – komunikacijom na
društvenim mrežama bavi se 52 posto muškaraca i 48 posto žena.

No, kada je riječ o stručnoj spremi, razlike su izraženije.
Gotovo tri četvrtine ispitanih imaju višu i visoku stručnu spremu
(73 posto), nakon čega slijede community manageri sa srednjom
stručnom spremom (23 posto). Budući da je riječ o novom
zanimanju, većina community managera (32 posto) taj posao obavlja
između jedne i dvije godine. Šesnaest posto ispitanih su
početnici, odnosno komunikacijom na društvenim mrežama bave se
manje od pola godine. Većina ispitanih community managera (35
posto) radi za tvrtku koja je vlasnik profila te su taj posao
dobili kao dodatno zaduženje. Gotovo trećina ispitanih (28 posto)
rade kao vanjski suradnici te su započeli raditi taj posao kako
bi ostvarili dodatnu zaradu. U agencijama specijaliziranim za
društvene medije zaposleno je 22 posto ispitanih community
managera, dok 16 posto njih rade za sebe, tj. vlasnici su
profila.

[blockquote]PROSJEČNA PLAĆA 6.000 KUNA
Trenutačna prosječna plaća hrvatskog community managera iznosi
oko 6.000 kuna, a u regiji 5.000 kuna. Svega četvrtina ispitanika
(25 posto) smatra da su plaćeni dovoljno.[/blockquote]

R.I. (Glas Slavonije)

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari