Prije početka čitanja ovog teksta najiskrenije vas upozoravamo da je korištenje Snapchata nenormalno zarazno. Ograđujemo se od mogućih posljedica koje će u vašem životu imati njegovo korištenje. Ukoliko postanete ovisni o njemu, za to ćete isključivo biti krivi vi. I Snapchat.
Što je uopće Snapchat?
Neki od vas čuli su za tog simpatičnog i veselog duha, mlađe
generacije ga već konstantno koriste, dok za sve ostale treba
istaknuti kako Snapchat raste nezaustavljivom brzinom. Aplikacija
koja opasno prijeti mnogim društvenim mrežama raste iz dana u dan
i to je lavina koju je teško zaustaviti. Zapravo, to je nemoguće
jer više od sedam milijardi pogleda videa dnevno je brojka koju
jednostavno ne smijete zanemariti.
Snapchat je aplikacija koja omogućuje kreativnost i maštovitost, a razlog tome je što ”priče” (stories) na njemu traju samo 24 sata. Nakon toga se brišu. To jednostavno u vama budi otvorenost, izravnost i maštovitost koju nemate na ostalim mrežama gdje će te ipak kontrolirati i ograničavati svoje objave, poruke ili fotografije.
Na Snapchatu kroz kreiranje priča možete dijeliti fotografije, video zapise, crteže te ih slati svojim prijateljima ili javno objaviti. Ako mislite da je Snapchat koristan samo za ”neke nove klince” i digitalne ‘freekove’ – varate se. Spomenut ćemo samo da se s ‘veselim duhom’ druže i u Bijeloj kući (WhiteHouse), Snapchat koristi i Jennifer Lopez (jlobts), preko njega svoj sadržaj dijele i najveći sportski klubovi poput Barcelone (FCBSnap), Bayerna (FCBayernSnaps), Intera (interofficial), L.A. Lakersa (LakersSnaps)…
U Hrvatskoj ga koriste Lana Jurčević (lana_jurcevic) i KHL Medveščak (khlmedvescakzg), a posebno su aktivni i Osijek Cannonsi (osijekcannons). Svakog dana ga počinje koristiti sve veći broj ljudi, a jedini problem je što ga mnogi nakon instaliranja ne znaju koristiti (ili koga pratiti).
Osijek prvi u Hrvatskoj
Uvijek je lijepo čuti da je grad Osijek u nečemu prvi, a ovaj put radi se o vrlo bitnoj stvari koja će promovirati grad i naglasiti njegove potencijale.
Osijek je prvi grad u Hrvatskoj koji je dobio svoj Snapchat geofilter. Zašto je to bitno? U trenutcima enormnog rasta Snapchata i povećanja broja njegovih korisnika takva stvar je za Osijek ‘bombastična’ jer se na tako promovira grad i povećava njegov potencijal, a to ga jednostavno izdvaja od ostalih.
Stalno čitamo o povećanom broju stranih turista u gradu na Dravi, a geofilter grada Osijeka itekako će doprinijeti promociji grada i pomoći njegovom isticanju na društvenim mrežama.
Za kreiranje geofiltera Osijeka zaslužna je osječka King Kong Agency koja je odavno shvatila važnost korištenja Snapchata i njegovu ‘eksploziju’.
Osnivač agencije, Karlo König (king.konig) detaljnije nam je obrazložio zašto su prvi geofilter napravili baš za Osijek.
“Mi u King Kong Agency smatramo da Snapchat ima ogroman potencijal te da će vrlo brzo postati jedna od najvećih društvenih mreža. Budući da smo dosta fokusirani na Snapchat te ga svakodnevno koristimo bilo nam je važno da upravo Osijek bude prvi grad u Hrvatskoj koji ima svoj geofilter.”
Karlo nam je također otkrio da trenutno pripremaju svoju prvu veliku Snapchat kampanju te da u travnju u Osijeku organiziraju Snapchat radionicu. To će sigurno pomoći u poteškoćama koje mnogi imaju na početku korištenja Snapchata.
“Snapchat je drugačija društvena mreža od Facebooka i Instagrama te veliki broj korisnika nakon što ga instalira ne zna što točno trebaju raditi. Nakon brojnih upita odlučili smo u Zagrebu i Osijeku organizirati Snapchat radionice na kojima ćemo ljudima pobliže objasniti sve funkcije i povezati ih s ostalim korisnicima Snapchata.”
Snapchat je dakle stigao, a vjerujemo da će te se vrlo brzo i vi ‘navući’. I da, za obavijesti o indikacijama, mjerama opreza i nuspojavama upitajte veselog i zabavnog duha.
SiB.hr