Saznajte kako postati Tonči Huljić u digitalno doba

Skladatelj, producent, hitmaker i pjevač na ovogodišnjem izdanju RTL-ove Digital Shapers konferencije otkrit će sve o tome što digitalizacija znači za glazbenike te kako im je pomogla, a kako odmogla.

Glazbena industrija se posljednjih godina radikalno izmijenila.
Promijenio se distribucijski model, a digitalni alati koriste se
za stvaranje glazbe, za promociju, za turneje i prodaju…
Isplivali su neki novi, nepoznati producenti, neke nove glazbene
nade, broj pregleda na YouTubeu postao je jedna od važnijih
mjernih jedinica uspjeha ili potencijala autora, izvođača i
pjesme, a streaming servisi poput Spotifya ili Deezera i dalje se
ubrzano razvijaju. Zato se kao jedna od tema ovogodišnje
konferencije Digital Shapers nametnula upravo digitalna
transformacija glazbene industrije.

Kako glazbenici danas funkcioniraju? Ima li smisla izdavati
albume? Kako danas stvoriti zvijezdu, a kako već poznate zvijezde
mogu napraviti iskorak ili stvoriti nešto novo i drugačije i ne
zaostajati? Koja je uloga YouTubea u stvaranju glazbe te je li
dovoljno danas biti samo glazbenik ili glazbenik mora biti i
dobar biznismen? O svemu tome na panelu “Kako postati
Tonči Huljić u digitalno doba”
govorit će glavom i
bradom jedan od najpoznatijih domaćih autora – Tonči Huljić. Što
ga točno smeta u procesu digitalizacije, a kako se on u tome
snalazi otkrit će 29. studenog u Kaptol Boutique Cinema u
Zagrebu.

“Svijet je u kontinuiranoj industrijskoj revoluciji još od
izuma parnog stroja koji je bio igračka prema onome što danas
imamo. I nitko se zapravo ne snalazi u svemu tome. Taj razvoj
tehnologije su najbolje iskoristili manipulatori vješti u
zloporabi te moderne tehnologije. Oni su i zaradili na
digitalizaciji. Onima koji marljivo rade internet je, pak, više
odmogao nego što im je pomogao. Nove generacije i ne shvaćaju da
previše demokracije ne vodi nigdje. To je kao kad imate švedski
stol pa ne znate što uzeti. Da biste se dobro nosili s time što
tehnologija donosi morate biti dobar i sociolog i psiholog. Jer
internet nam je dao širinu, ali nije proširio i znanje ljudi.
Ljudi se fokusiraju na detalje i takva situacija je
popularizirala kvazi glazbenike. Oni su izgradili brend na svom
imenu, ali često bez pravog pokrića. Ja osobno pokušavam izbjeći
zamkama interneta, ali to je jedini način kako ćemo se mi autori
u budućnosti naplaćivati. On je stvorio prosječnost ne izvrsnost.
A izvrsnost izvrgnuo ruglu”
, ispričao je Huljić i najavio
zanimljiv panel na jednodnevnoj digitalnoj konferenciji u
organizaciji RTL Hrvatska.

O digitalizaciji glazbe će na konferenciji govoriti i Christopher
Ludwig, direktor digitalne strategije u BMG-u, izdavačkoj i
producentskoj kući koja za sebe kaže da je “Nova glazbena
kompanija”. On će komentirati promjene koje su se u industriji
dogodile dolaskom novih medija i digitalnih platformi te
očekivanja korisnika koji glazbu konzumiraju na potpuno drugačiji
način nego prije dvadesetak godina.

“Ključ je i dalje vrhunska glazba te jedinstvena osobnost,
ali danas je potrebno više poslovnog talenta nego ranije.
Umjetnici danas mogu puno toga napraviti direktno i imaju
cjelokupan pristup tržištu i svojim fanovima, za što mislim da je
super. Izazov je u kompleksnosti digitala. Biti uspješan na
YouTubeu i imati svoju glazbu na streaming platformama nije
dovoljno da se dosegne cjelokupan kreativni i financijski
potencijal nekog umjetnika. Digitalna era je bitno kompleksnija i
fragmentiranija u svakom smislu”,
rekao je Ludwig uoči
koferencije.

Ulaznice za Digital Shapers su u prodaji putem sustava Entrio, a
njihova cijena je 750 kuna. Sve informacije o konferenciji
dostupne su na službenoj web stranici Digital
Shapers
i Facebook stranici.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari