Gradski prijevoz putnika zatekli ste u financijskim poteškoćama.
Jeste li uspjeli stabilizirati poslovanje i kada možemo očekivati
značajnije investicije u sustav?
Jesmo. Gubitak prepolovljen, rashodi za devet mjeseci ove godine
smanjeni za 7.073.485 kn, obveze prema dobavljačima smanjene za
638.512 kn, 24 radnika manje a 25% kilometara više, prihodi
povećani za 2.696.516 (za prvih devet mjeseci).
Poznati se po uvođenju nekonvencionalnih metoda rada. Nailazite Predajete i na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Je li studentima
li kada na teškoće i otpor zbog toga?
To su
normalne metode rada u poduzetništvu, ali slažem se da su
nekonvencionalne u javnom gradskom prijevozu. Sada je puno bolje
– radnici i sindikati više nemaju primjedbi jer su rezultati
vidljivi.
dovoljno formalno obrazovanje ili trebaju težiti i tzv.
neformalnom obrazovanju?
praktična jer je to meni nedostajalo dok sam
studirao.
Hrvatska je pred ulaskom u Europsku uniju. U posljednje vrijeme
dosta polemike se vodi oko javnosti pregovaranja. Jeste li
upoznati sa ispregovaranim poglavljima i smatrate li da se
pregovori previše drže u tajnosti?
EU projektima se bavim od 2004. godine i moja
iskustva s EU-om su izvrsna. Ne mogu komentirati visoku politiku
jer nemam dovoljno informacija, možda upravo zato što se drže u
tajnosti, ali osobno smatram da trebamo definirati naše
priroritete i zauzeti stavove koji su nam ključni. EU financira
one projekte koji su nama važni i uglavnom poštuje individualni
pristup ukoliko je on u skladu sa vrednotama EU-a. Problem je što
nemamo jasno definiranu strategiju razvoja s jedne strane i
nemamo volju šire društvene zajednice za ukidanje socijalnih
prava koja značajno narušavaju poduzetničko okruženje koje je
ključno za
razvoj.
Tekst: SiB.hr