Miroslav Mršo, vlasnik tvrtke, koja ove godine
ulazi u petu godinu postojanja, kaže da je zatvaranje financijske
konstrukcije trajalo gotovo godinu dana, no dobro su iskoristili
to vrijeme.
“Uz podrušku HBOR-a, HAMAG-a i HPB-a ostvarili smo dobru
kreditnu liniju, s kamatom tek nešto većom od četiri posto, uz
državno jamstvo za kreditiranje poduzetništva“, kaže Mršo.
Administrativni uredi i pogon proizvodnje namještaja trebali bi
biti potpuno operativni u veljači iduće godine. “Kapacitet
proizvodnje bit će 60 – 70 šlepera namještaja iz masive. Kao i do
sada, orijentirat ćemo se prvenstveno na inotržišta Njemačke,
Švedske, Engleske i SAD-a“, najavljuje Mršo.
Ovaj mjesec, primjerice, on odlazi na završne razgovore u Boston
kako bi dogovorio uvjete otpreme prvog kontejnera namještaja.
Ondje se naziru dvije mogućnosti plasmana – prodaja kroz već
uhodan lanac salona namještaja, premda ne odustaje od
razmišljanja da odmah krene u salon pod svojim brendom. U svakom
slučaju prva isporuka je planirana za kraj rujna, a Mršo će
istaknuti kako su uz dodatno zapošljavnje, već sada u mogućnosti
zatvoriti kompletne proizvodne kapacitete za iduću godinu. Ipak,
ni domaće tržište neće ostati posve zanemareno, Modo će svoj
namještaj plasirati preko distributera.
Nova tvornica (na fotografiji projekt tvornice izložen je na
zidu) imat će karakter ekoprijatelja, proizvodnja će biti
“dust free“, jer će sav nusproizvod bit iskorišten za
proizvodnju peleta. “Za potrebe grijanja naše tvornice prema
projekcijama bit će nam potrebno do 30 tona peleta godišnje, a mi
ćemo ih proizvoditi 70 tona mjesečno! Logički se kao sljedeće
faza buduće tvornice nameće ideja investicije u tehnologiju
proizvodnje peleta, koji se na europskom tržištu sve više koriste
kao ogrjev“, razmišlja Mršo.
{youtube}npubKn3LWgU{/youtube}
TEKST: Dario KUŠTRO (Glas Slavonije)