Spajanje voćarstva, internet-marketinga i novih medija recept su za uspjeh mladog proizvođača jabuka Stipu Dumančića iz Osijeka, koji je za svoju web stranicu www.volim-jabuke.com nagrađen prvim mjestom na prestižnom Vidi web top 100 natjecanju u kategoriji sport, zdravlje i prehrana.
Priča o ljubavi prema jabukama krenula je 2008. godine
sadnjom voćnjaka s tri sorte jabuka na pet hektara površine.
Mladi voćar uz rad je i učio, informirao se te odlučio voćarstvo
podići na novu razinu i iskoristiti zaljubljenost u računala i
moderne tehnologije.
“Htio sam osmisliti logo, priču i marketing uz koji će jabuka
biti ‘fora’, biti ‘cool’. Značajan doprinos dao je i snimatelj
Marko Butraković, koji je 2009. godine snimio film u kojem
prolaznici na Trgu slobode uživaju u jabukama. Logotip
zagrizene jabuke i natpis “Volim jabuke” dobro je
prihvaćen, a da je zanimljiv govori i reakcija velike
tvrtke Apple, koja nas je kontaktirala preko odvjetničkog ureda u
Londonu te zamolila da izmijenimo logotip jer podsjeća na njihov.
O tome još pregovaramo”, rekao je 28-godišnji
Dumančić.
Od mladića koji nije mnogo znao o voćarstvu, u samo tri godine,
Stipe je postao uspješan voćar koji svoj proizvod prodaje u
maloprodaji i veleprodaji, jabuke dostavlja na kućnu adresu,
prima on-line narudžbe, proizvodi dvije vrste potpuno prirodnih
sokova te ih prodaje u bočicama od 0,2 litre u pet kafića u
Osijeku te u pakiranju od 5 litara.
– Mutni i bistri sok od 0,2 litre prodaje se u Trici, Kestenu, Figaru, Saloonu i Visu, a ugostitelji koji žele naš potpuno prirodni sok u kojemu nema ništa osim istiješnjene jabuke mogu nas kontaktirati preko web stranice. Za razliku od ostalih, navodno prirodnih sokova, naš se ne pravi ni od kakvog koncentrata, samo istisnuta jabuka. On-line se mogu i naručiti jabuke koje ćemo za kupce iz Osijeka dostaviti na kućnu adresu za 50 kuna po gajbi.
Na web stranici kupac može odabrati sortu koju želi
dobiti na kućni prag, a jabuke će stići uredno poslagane
u kutiji s logotipom firme te s papirom na kojem piše više
informacija o kupljenoj sorti. Jabuka tako postaje brendirana,
korisnici se informiraju i educiraju, a ne moraju otići na
tržnicu. Kod nas se do sada dostavljala samo pizza, a sada na
kućni prag stižu i jabuke – objašnjava Dumančić.
Na web
stranici “Volim jabuke” novost je proširena ponuda sorti
jabuka, a partnerski odnos s Vedranom Šunjićem donio je još
četiri dodatne sorte.
POGLEDAJTE: Jonagold, ajdared, granny smith, … jednostavno Volim jabuke
TEKST: I.Sekol, Glas Slavonije