Kako se snaći u marketingu na internetskim društvenim mrežama, kako uspješno poslovati i kako od društvenih mreža napraviti moćnog saveznika naučit ćete na seminaru SMM – Marketing na društvenim mrežama koji organizira Mirakul edukacijski centar.
organizira specijalistički seminar
SMM – Marketing na društvenim
mrežama
Hotel Osijek,
Šamačka 4, Osijek, 19. travnja 2012., 9:00-16:00h
Marketing na internetskim društvenim mrežama (Social Media Marketing – SMM) oblik je internetskog marketinga koji korisnicima društvenih mreža prenosi ciljanu marketinšku poruku. Svjetski su marketinški stručnjaci odavno prepoznali društvene mreže kao mjesta virtualnog susreta potencijalnih klijenata s porukama koje im se ciljano mogu slati. Tvrtke svojim svakodnevnim sudjelovanjem u aktivnostima na društvenim mrežama osnažuju svoj vizualni identitet, stvaraju povjerenje i bliskost, te aktivno komuniciraju s ostalim korisnicima, što u konačnici vodi do veće posjećenosti web stanice, boljeg smještaja na tražilicama, kao i do povjerenja kupaca.
Kako se snaći u tome, kako uspješno poslovati i kako od društvenih mreža napraviti moćnog saveznika naučit ćete na seminaru SMM – Marketing na društvenim mrežama.
Sadržaj seminara:
- Korištenje socijalnih mreža u marketinške svrha: Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube, Blog
- Kako su društvene mreže unijele novu paradigmu u marketing
- Usporedba klasičnog i online načina komunikacije na društvenim mrežama
- Iskoristite rastući trend društvenih mreža za uspješno poslovanje
- Kako započeti svoju aktivnost na društvenim mrežema
- Kako upravljati svojim ‘social’ pristupom
- Kako koristiti YouTube za viralni marketing
- Kako se korištenje društvenih mreža odražava na poslovanje – od mikro poduzetnika do multinacionalnih korporacija
- Mobilni marketing ili novi fenomen: SOLOMO
- Utjecaj mobilnog Interneta na svakodnevno poslovanje
- Malim Tweeterom do velikih problema (Iran, Haiti)
- Krizno online komuniciranje
- Korištenje socijalnih mreža u PR svrhe
- Kako optimalno komunicirati s novim medijima
- Poslovno korištenje Facebooka
- LinkedIn: što je LinkedIn i koja je korist od LinkedIna za pojedinu djelatnost
Polaznici će saznati koje su najsnažnije rastuće društvene mreže, kako se koja od njih i u koju svrhu koristi te gdje bi njihova tvrtka mogla imati najveće koristi ispravnim korištenjem društvenih mreža. Na radionici u drugom dijelu dana polaznici će naučiti kako kreirati profil, page, event i oglas pomoću Facebooka, kako koristiti Twitter kao Customer service te upravljati real time online komunikacijom (kreiranje profila i učenje koji #tagovi, kada i kako).
Cilj seminara je polaznike naučiti koja je društvena mreža za njih optimalna, kako će na njoj postići najbolje rezultate, kako mjeriti povratne efekte marketinške aktivnosti na društvenim mrežama te kako aktivnosti koje rade na društvenim mrežama mogu kapitalizirati. Sve to naučit će koristeći besplatno dostupne alate na Internetu za koje možda nisu ili jesu čuli, ali ih do sada nisu znali koristiti.
Predavači:
Sir Željko Riha je PR/social media konzultant i vlasnik portala/bloga o smartphone uređajima mobile-place.info te bloga www.zeljkoriha.com. PR-om i komunikacijama bavi se nekoliko godina, od čega ima iskustvo i u međunarodnim organizacijama. Bio je član žirija VIDI WEB TOP 100 natječaja u blog/community kategoriji. Trenutno se bavi komunikacijskim savjetovanjem i vodi nekoliko klijenata na području društvenih mreža i on-line komunikacija. Donedavno je radio na poziciji Internet marketing managera u tvrtki Generalturist. Godine 2010. dodijeljena mu je viteška titula HRH Princa Leonarda za diplomatske zasluge. Organizator je i predavač na mnogim seminarima i edukacijama. Član je mnogih domaćih i međunarodnih organizacija, poput Londonske diplomatske akademije, Društva za Ujedinjene narode i Hrvatske udruge za odnose s javnošću.
Damir Podhorski diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Šest godina aktivno radi u vlastitoj tvrtki, u početku kao developer web aplikacija, a kasnije i kao voditelj projekata. Svoje bogato iskustvo u Internet marketingu stekao je kroz aktivno sudjelovanje u nizu projekata kojima je osobno upravljao. Za svoje klijente vodi promotivne kampanje na Internetu koje uključuju oglašavanje na tražilicima (SEM), oglašavanje na socijalnim mrežama (Facebook), te kontekstualno oglašavanje (Etarget). Održao je velik broj seminara na temu Internet marketinga i on line trgovine.
Ciljna skupina polaznika:
Seminar i radionice namijenjene su osobama koje svoje poslovanje žele unaprijediti korištenjem društvenih mreža. Posebice se to odnosi na zaposlene u marketingu, prodaji, odnosima s klijetima ili servisnoj mreži. Čuli ste za Facebook, Twitter, LikedIn, YouTube, ali niste imali do sada ideju kako ih koristiti za unaprjeđenje poslovanja? Nakon seminara ćete sigurno znati kako napraviti najbolje za svoju tvrtku. Društvene mreže u Hrvatskoj koristi razmjerno malo tvrtaka, a prvi koji taj prostor prepoznaju, vjerojatno će najbolje proći. Banke i osiguravajuća društva tu su posebno slabo zastupljeni.
Računala nisu potrebna za učinkovito praćenje seminara.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Na kraju seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
Kotizacija:
Redovita cijena seminara iznosi 1.590,00+PDV.
PROMOTIVNA CIJENA za uplate do
11. travnja iznosi 1.390,00
kn+PDV.
Na navedene cijene se dodatno odobrava poseban
popust za studente i nezaposlene 50%.
Za
prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava
se popust 10% na ukupnu cijenu
seminara.
Kontakt:
Mirakul d.o.o.
Vukovarska 88
31000 Osijek
žiro račun: 2330003-1100426127
OIB: 42474114531
MB: 1666193
www.mirakul.hr
Marija Suvalj
tel: +385 31 629 616
mob: +385 91 333 77 95
e-mail: edukacija@mirakul.hr