Osječka Saponia i ove godine nastavlja s intenzivnim inovacijama u svim važnijim grupama svojih proizvoda.
– Naši uspjesi za nas predstavljaju pokretačku silu koja nas
tjera prema postizanju sve ambicioznijih ciljeva. Zato smo si za
ovu godinu postavili za cilj realizaciju za Saponiju izuzetno
važnih projekata i 2012. godina bit će obilježena značajnim
novitetima na našim strateški najznačajnijim grupama
proizvoda, kaže mr. Dajana Mrčela, članica
Uprave Saponije za marketing i prodaju.
Riječ je o projektima koje pripremaju već dulje vrijeme, u koje
su do sada investirali značajna financijska sredstva, a njihov
izlazak predstavlja finalizaciju tehničko-tehnoloških,
marketinških i razvojnih unapređenja Saponijinih ključnih linija
proizvoda – deterdženata Faks helizim, oplemenjivača
Ornel i sredstava za čišćenje Arf.
– Novi proizvodi su rezultat praćenja suvremenih trendova,
primjene najmodernije tehnologije te korištenja najsuvremenijih
sirovina, kako bismo osigurali vrhunsku kvalitetu proizvoda i
iznova potvrdili da smo prema kvaliteti naših proizvoda u samom
vrhu, ističe mr. Mrčela.
Pritom dodaje da se nova linija praškastih deterdženata Faks
helizim Aquamarine i Superaktiv Ultra Care odlikuje suvremenim
formulacijama u kojima su pomno izbalansirane najmodernije
komponente koje osiguravaju postizanje vrhunskih
rezultata pranja djelotvornije nego ikada do sada, i to na nižim
temperaturama pranja, te omogućuju štednju energije.
Cold active technology primijenjena u formulaciji tekućih
deterdženata Faks helizim Aktivgel i Colorgel Ultra Care
djelotvorna je i u otežanim uvjetima pranja na hladno.
Zahvaljujući optimalnom omjeru najmodernijih komponenti,
deterdženti već na samom početku pranja prodiru duboko u vlakna
odjeće i snažno odstranjuju zaprljanja.
– Primjenom ovako suvremenog koncepta potvrđujemo da smo u
samom vrhu u smislu praćenja suvremenih trendova na području
pranja rublja, navodi mr. Mrčela.
Pogledajte:
Saponia ulaže 3 milijuna eura
Svjesni nestabilnosti i varljivosti tržišta, te činjenice da su s
brandom Ornel tržišni lideri na segmentu oplemenjivača i uvijek
moraju biti korak ispred svih, u Saponiji su pripremili i novu
kolekciju oplemenjivača Ornel.
– Kruna ovog sveobuhvatnog projekta je nova linija Ornel
Inspiration. Vrhunski dizajn i poštivanje visokih estetskih
kriterija pri dizajniranju novih modela boca, zatvarača i
naljepnice, odražavaju kvalitetu proizvoda i značajan su element
izgradnje cjelokupnog imagea proizvoda, kaže Mrečela, te dodaje
da osviješteni potrošač danas za svoj novac traži sve više. “S
novom linijom Ornela potrošaču pružamo neponovljiv užitak u
vrhunskim mirisnim kreacijama koje zahvaljujući ugrađenim
mirisnim kapsulama čuvaju miris i svježinu i do sedam puta duže,
te daju savršenu mekoću rublju”, kaže Mrčela.
[important title=PROŠIRENA DI KOLEKCIJA]Saponijin ovogodišnji
novitet u toaletno-kozmetičkom asortimanu je nova DI kolekcija
koja je sada proširena i proizvodima za djecu i bebe. Sastoji se
od proizvoda koji prate najnovije dermatološke standarde na
području sredstava za sunčanje, a nove formulacije rezultat su
pomno odabranih visokovrijednih sastojaka čija je podnošljivost
dokazana i dermatološkim ispitivanjem.[/important]
Tekst: Nikola VUKADINOVIĆ (Glas Slavonije)