Nakon predivne priče o kraljeviću i prosjaku iz radionice dvojca TWINS stigla je još jedna zanimljiva kampanja mladog branda čija dominacija hrvatskom modnom scenom tek počinje.
Begović i Štimac snage su ponovo udružili s
mladim fotografom Jakovom Baričićem u raskošnom prostoru
zagrebačkog Muzeja za umjetnost i obrt koji gotovo da je već
postao i zaštitni znak njihovog branda. Ovog puta donose nam
priču o krizmi u Slavoniji iz koje i sami dolaze, u silueti
vidljivo inspirirani 50 – im godinama prošlog stoljeća, a u
stylingu bogatim gozbama koje slavonske žene tradicionalno
pripremaju u danima uoči krizme.
“Veliki dio inspiracije proizlazi iz slavonske trpeze kojoj
se pridaje najviše pažnje prilikom pripreme krizme tako da na
našoj odjeći možete vidjeti našiveno posuđe i salvete koje smo u
odjevne predmete ukomponirali koristeći se tehnikom decoupagea.
Kod izrade nakita koristili smo zlatni pribor za jelo od kojeg
smo radili ogrlice i narukvice”, izjavili su Twinsi.
Dašak slavonskog života u kolekciju je donesen i maštovitim
vezovima u obliku karakterističnih natpisa kao što je primjerice
”još sam kuharica mlada zato ne znam što ću kuhat sada”, ali i
upotrebom paname koja se u narodu specifično naziva borica i
koristi za izradu stolnjaka.
Najveća inspiracija dvojcu je ipak njihova muza Ana Begović koja se našla u kampanji uz još dva Talijina modela – Mariju Kovač i Karmelu Lenić. Frizuru potpisuje Nikola Blažinić, a za make – up se pobrinula Iva Mandić.
Pripremila Nives Bošnjak