Slavonska krizma kroz oči branda Twins

Nakon predivne priče o kraljeviću i prosjaku iz radionice dvojca TWINS stigla je još jedna zanimljiva kampanja mladog branda čija dominacija hrvatskom modnom scenom tek počinje.

Begović i Štimac snage su ponovo udružili s mladim fotografom Jakovom Baričićem u raskošnom prostoru zagrebačkog Muzeja za umjetnost i obrt koji gotovo da je već postao i zaštitni znak njihovog branda. Ovog puta donose nam priču o krizmi u Slavoniji iz koje i sami dolaze, u silueti vidljivo inspirirani 50 – im godinama prošlog stoljeća, a u stylingu bogatim gozbama koje slavonske žene tradicionalno pripremaju u danima uoči krizme.

“Veliki dio inspiracije proizlazi iz slavonske trpeze kojoj se pridaje najviše pažnje prilikom pripreme krizme tako da na našoj odjeći možete vidjeti našiveno posuđe i salvete koje smo u odjevne predmete ukomponirali koristeći se tehnikom decoupagea. Kod izrade nakita koristili smo zlatni pribor za jelo od kojeg smo radili ogrlice i narukvice”, izjavili su Twinsi.

Dašak slavonskog života u kolekciju je donesen i maštovitim vezovima u obliku karakterističnih natpisa kao što je primjerice ”još sam kuharica mlada zato ne znam što ću kuhat sada”, ali i upotrebom paname koja se u narodu specifično naziva borica i koristi za izradu stolnjaka.

Najveća inspiracija dvojcu je ipak njihova muza Ana Begović koja se našla u kampanji uz još dva Talijina modela – Mariju Kovač i Karmelu Lenić. Frizuru potpisuje Nikola Blažinić, a za make – up se pobrinula Iva Mandić.

Pripremila Nives Bošnjak

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari