PREDSTAVLJAMO: Novi Mercedez-Benz Vito

Automobil za posao je udoban, štedljiv, izdržljiv, komotan, siguran, snažan i prilagodljiv. Automobil za posao je, dakle, - Vito!
Novi Mercedes-Benz Vito dolazi u tri karoserijske varijante, tri različite dužine i s tri pogonska sustava. Snažni i štedljivi turbodizelski motori ugođeni su tako da ih treba.

Rjeđe servisirati, pa su i ukupni troškovi znatno niži. A
ugrađeni sustavi sigurnosti su jednaki onima koje poznajemo iz
luksuznijih obiteljskih ili poslovnih limuzina.

Preostaje samo upoznati se s detaljima.

VELIKI UTOVARNI PROSTOR I JOŠ VEĆI KOMFOR Za sve
koji traže veliki utovarni prostor dok istovremeno ne žele
izgubiti komfor, okretnost ili mogućnost parkiranja u svojoj
garaži, novi Vito je svestrani profesionalac u segmentu Mid-size
dostavnih vozila i postavlja nova mjerila u segmentu između 2,5 i
3,2 tone ukupne dopuštene mase. U ponudi su Vito furgon za
prijevoz tereta, Vito Mixto s još jednim redom sjedala ili kao
model Tourer za putnički prijevoz.

MODELI KROJENI PO MJERI Kao jedini model u svom
segmentu Vito furgon je dostupan u tri različite dužine i s tri
pogonska sustava – sa do 1.369 kg utovarne mase. Vito Mixto,
furgon s dvostrukom kabinom, povezuje prednosti furgona i kombija
za prijevoz putnika. Potpuno novo poglavlje Mercedes-Benz
postavlja s novim modelom Vito Tourer za prijevoz putnika.
Podijeljen je u izuzetno funkcionalnu izvedenicu Tourer BASE,
svestranog Tourer PRO i profinjenog Vito Tourer SELECT čime se
Tourer razvio u cjeloviti model, krojen za sve načine prijevoza
putnika.

KOMBINACIJE POGONSKIH SUSTAVA Po prvi put u ovom
segmentu moguće je odlučiti se za prednji, stražnji ili pogon na
sva četiri kotača. Prednji pogon dopušta malu težinu vozila, a
dok je vozilo prazno ili malo opterećeno, prednji pogon nudi
prednosti i u trakciji. Osim toga s prednjim pogonom je moguća
povoljna kupovna cijena vozila. Dokazani stražnji pogon je
odgovarajuće rješenje za prijevoz teških tereta, vučnog tereta
ili za posebnu visoku voznu dinamiku. Pogon na sve kotače je
tražen u nepovoljnim uvjetima vožnje ili u vožnjama izvan
cestovnog prometa. Kroz novu, integriranu ugradnju pogona na sva
četiri kotača ovaj model je u svojoj visini istovjetan modelima s
prednjim ili stražnjim pogonom.

KAKO ODABRATI OPTIMALNU SNAGU MOTORA? Ukoliko
uglavnom sami putujete u vozilu, želite koristiti maksimalnu
nosivost za nisku ili srednju utovarnu masu, a prioritet Vam je
najniži trošak onda Vam Vito s prednjim pogonom i kompaktnim
četverocilindričnim motorom od 1,6l zapremine najviše odgovara. U
ponudi su Vito 109 CDI sa 88KS ili 111 CDI sa 114KS. Veće
zahtjeve novi Vito ispunjava sa stražnjim pogonom i
četverocilindričnim motorom zapremine 2,15l. Dostupan je s tri
razine snage: 114 CDI sa 136KS, 116 CDI sa 163KS ili 119 BlueTEC
sa 190KS koji zauzima posebnu ulogu u svom segmentu sa Euro 6
motorom. Snaga se na stražnji pogon prenosi putem ručnog mjenjača
sa šest brzina, a za Vito 114, 116 i 119 kao i s pogonom 4×4
moguće je naručiti automatski mjenjač sa šest brzina – 7G-TRONIC
PLUS.

SMANJENA POTROŠNJA GORIVA I NISKI TROŠKOVI
ODRŽAVANJA
Bez obzira da li su posrijedi stražnji pogon,
elektromehanički upravljač ili dodatni agregati – novi Vito je
štedljiv u svim aspektima. U prosjeku novi Vito troši i do 20%
manje goriva nego prethodnik. Posebno štedljiva je izvedba motora
sBlueEfficiency paketom koji je moguć u kombinaciji sa stražnjim
pogonom i serijski je za Vito Tourer za putnički prijevoz s
automatskim mjenjačem. S modelom Tourer 116 CDI BlueEfficiency
moguća niska potrošnja i do 5,7l/100km. Osim toga novi Vito
posjeduje duge servisne intervale, i do 40.000km ili dvije
godine.

PIONIR U KLASI PO SIGURNOSNIM SUSTAVIMA Kao
jedino dostavno vozilo furgon posjeduje zračne jastuke i
upozorenje na sigurnosne pojaseve za vozača i suvozača. Modeli
Tourer PRO i Tourer SELECT opremljeni su zračnim zavjesama i
Thorax-Pelvis bočnim zračnim jastucima sprijeda, a za Tourer je
moguće dokupiti zračne zavjese straga. S maksimalno osam zračnih
jastuka Tourer postavlja mjerilo na tržištu. U serijsku opremu
novog Vita spada Attention Assist koji kroz nekoliko parametara
zaključuje kada vozač treba stanku. Jedinstven je i serijski
asistent za bočne udare vjetra koji skoro u potpunosti kompenzira
utjecaj bočnog udara vjetra. Novi Vito moguće je opremiti s nizom
sigurnosnih sustava koji vozača, putnike i teret čine
sigurnijima. Vozilo koje uspije spriječiti nezgodu u konačnici je
povoljnije.

[blockquote]Modeli: Vito fugon za prijevoz tereta,
Vito Mixto s dodatnim redom sjedala i Vito Tourer za putnički
prijevoz

* Tri različite dužine i tri pogonska sustava
(prednji, stražnji ili na sva četiri kotača)

* Dva turbodizelska motora s pet razina
snage

* Troši 20% manje goriva i ima servisne intervale do
40.000 km ili dvije godine

* Novi sustavi sigurnosti[/blockquote]

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari