U vrijeme stvaranja samostalne Hrvatske države i novog zakona o gospodarstvu, obrt osnovan 1967. prerasta u poduzeće "Izolirka" koje se može podičiti najvećom ponudom materijala za građenje u Slavoniji i Baranji.
S obzirom na to da ove godine slave 50 godina poslovanja,
razgovarali smo sa Sanjom Prusinom, voditeljicom
marketinga koja kazuje kako im je kada govorimo o poslovanju,
2008. bila najbolja, ali i najgora.
Od zatvaranja četiri poslovnice za vrijeme recesije do
puta za oporavka
“2008. je bila najbolja, ali i
najgora upravo stoga što je prije recesije bilo
odlično, zbog čega smo se s uvjerenjem da će se tempo rasta i
dalje nastavljati proširili na 10 poslovnica. Tada smo se suočili
s opadanjem prometa. Previše smo se raširili, a gospodarstvo je
naglo počelo padati. Nismo mogli pratiti tempo, a da bi mogli
stati na noge, morali smo zatvoriti četiri poslovnice.
Premda je recesija ostavila ožiljke, u ovo
vrijeme radimo u šest poslovnica opskrbljenim građevinskim
materijalom od podruma do krova i možemo se pohvaliti korektnim
odnosima sa svim dobavljačima koji su i dan danas voljni raditi s
nama. Osobito smo sretni što su unatoč teškim vremenima iz
prošlosti zadržani korektni odnosi koji nam jako dobro dođu u
godinama oporavka.”
Brojni proizvodi za izgradnju, adaptaciju, renoviranje i
popravljanje
Dolazak lijepog vremena i proljeća zasigurno je dobar znak za
početak vanjskih, ali i unutarnjih radova. Toplije vrijeme nakon
dugog i hladnog razdoblja idealno je za održavanje ili pripremu
okućnice kada bi zablistala s prvim zrakama sunca.
Putem internet stranice www.izolirka.hr možete
pretražiti bogatu ponudu po sljedećim
kategorijama:
• krovište
• fasade i fasadni sustavi
• žbuke i veziva
• izolacije
• opeke i blokovi
• armature i željezo
• suha gradnja
• okućnica
• podne obloge
• alati i oprema.
Ponovno ulažu u marketing – najbolji partner u
izgradnji
“Kada govorimo o oporavku tržišta, uslijed znakova opravka
gospodarstva, ali i građevinarstva općenito,
počela se oporavljati i Izolirka, a da je tome tako, svjedoče i
prošlogodišnji poslovni rezultati koji su puno bolji od
prijašnjih godina. Dokaz tome je novi detalj na kojemu je
poradila Uprava, a odnosi se na ponovno ulaganje u marketing čime
tvrtki daju jednu notu više”, priča Sanja Prusina.
Kroz marketing, različitim kanalima komunikacie, nastoje se
približiti svojim kupcima izvođačima, investitorima i pojedincima
te prezentirati se kao partnera u izgradnji, a zahvaljujući
bogatom asortimanu, dobro pogođenim lokacijama (dvije poslovnice
u Osijeku, jednoj u Čepinu, Vukovaru, Kneževim vinogradima i
Valpovu) i uslugama koje, između ostalog, obuhvaćaju besplatni
organizirani prijevoz robe (u vrijednosti od 5.000 kn i u
radijusu 20 km od poslovnice), to i uspijevaju.
Kako bi kupcima ponudili što bolji asortiman, zaposlenici
Izolirke posjećuju i europske sajmove (njemačke i talijanske)
gdje pronalaze nove dobavljače i robe. Kupcima, izvođačima i
investitorima ugađaju i organiziranim radionicama na koje dolaze
i učenici iz Građevinske škole zahvaljujući kojima cijela priča
dobiva dodatni edukativni štih.
“Distribucija građevinskog materijala je naša primarna
djelatnost kojom nastojimo zadržati svoju tržišnu nišu. Radimo
svoj posao najbolje što znamo i nemamo uzore u
poslovanju, no imamo svoje ciljeve koje nastojimo
ostvariti“, dodaje Sanja Prusina.