FlixBus, utemeljitelj najveće mreže autobusnih linija u Europi, i Hrvatska pošta, najveći davatelj poštanskih usluga u Hrvatskoj, nakon uspješnog pilot-projekta prodaje karata u HP uredima u Splitu i Osijeku šire suradnju.
Kako bi se lokalnom stanovništvu ponudila kvalitetna i lako
dostupna usluga, FlixBus autobusne karte sada su dostupne u
gotovo 150 poštanskih ureda Hrvatske pošte u više od 100
gradova diljem Hrvatske. Isto tako, FlixBus je opskrbio
poštanske urede i s ograničenim brojem posebnih kodova koje će
korisnici moći iskoristiti za dodatne popuste za putovanja prema
bilo kojoj destinaciji unutar zelene mreže autobusnih linija.
“Autobusni kolodvori više nisu jedino mjesto kupovine
autobusnih karata. Putnicima je potrebno ponuditi izbor i
olakšati im svaku kupovinu. Stoga je i Hrvatska pošta vrlo brzo
prepoznata kao novo mjesto kupovine karata. Iz tog razloga
suradnju smo proširili i na druga veća, ali i manja mjesta diljem
Hrvatske te postali još i dostupniji,” izjavila je
Petra Milanović, voditeljica odnosa s javnošću za FlixBus CEE
South regiju.
Hrvatska pošta najveći je davatelj poštanskih usluga u Hrvatskoj,
a 1016 poštanskih ureda čini najveću maloprodajnu mrežu u
Hrvatskoj. Svakodnevno oko 150.000 korisnika u poštanskim uredima
Hrvatske pošte obavlja poštanske, financijske, maloprodajne,
digitalne i ostale usluge. Usto, Hrvatska pošta je i najveći
poslodavac u Hrvatskoj, s više od 10.000 zaposlenika. Kao važan
dio svoje strategije, Hrvatska pošta ulaže znatna sredstva u
svoje zaposlenike i razvoj znanja radi pružanja bolje i
kvalitetnije usluge građanima, što se odražava i na pozitivne
poslovne rezultate.
Provedba razvojne Strategije Pošta2022. u punom je jeku, a
pokrenut je i velik investicijski ciklus kojim se kvaliteta
usluga podiže na razinu koja odgovara potrebama današnjih
korisnika i dinamičnog tržišta.
“Mogućnost kupnje Flixbus karata dodatna je usluga koju
nudimo u skoro 150 poštanskih ureda. Svjesni smo velike važnosti
Hrvatske pošte u zajednici, posebno u manjim mjestima u kojima su
mnoge usluge dostupne jedino u poštanskim uredima. Zato smo
proteklih godina uložili znatna sredstva u našu mrežu poštanskih
ureda. U skladu s razvojnom Strategijom Pošta2022. cilj je
nastaviti s ulaganjima u temeljno poslovanje koja će nam pomoći
da građanima budemo još više na usluzi,” rekao je Josip
Poljak, izvršni direktor Divizije mreža u Hrvatskoj pošti.
Korisnici mogu kupiti karte za bilo koju od 2000 destinacija
unutar 28 europskih zemalja koje FlixBus trenutačno povezuje
mrežom autobusnih linija. Razvojem domaće mreže autobusnih linija
te međusobnim povezivanjem gradova diljem Hrvatske poput Osijeka,
Varaždina, Čakovca, Zagreba, Splita i Slavonskog Broda FlixBus je
i lokalnom stanovništvu putovanja unutar države učinio još
dostupnijima.
Od samih početaka poslovanja u Europi, pa tako i u Hrvatskoj
FlixBus svojim putnicima pruža jednostavno putovanje autobusom
koje je nadogradio i pojednostavnio uslugama poput besplatnog
interneta, besplatnog prijevoza prtljage, široke mreže autobusnih
linija diljem Europe, informacijama dostupnim 24 sata, praćenjem
i informiranjem putem pametnih telefona, udobnošću i sigurnošću
tijekom vožnje, ali i pristupačnim cijenama. Globalno, FlixBusom
je od osnutka putovalo više od 100 milijuna putnika.