Drugačiji koncept zabave

Noćni klub Bolero: Mladi ugostitelji velikih snova otvorili inovativno mjesto za izlaske u Osijeku

Studio Kadar

Posjetiteljima tako žele dati do znanja da su i oni ljudi koji imaju emocije te, stoga, brinu o svakom pojedinom gostu i njegovim željama i potrebama

U prostoru bivšeg Rockatikija prije nešto više od tri mjeseca otvorio se noćni klub Bolero. Pokrenuli su ga Adis Saiti i Elio Kuraja, 26-godišnjaci s velikim snovima i dugogodišnjim iskustvom u ugostiteljstvu.

Naime, Adis se već deset godina bavi marketingom i menadžmentom te, iako je rođen u Makedoniji, radio je kao menadžer u nekoliko zagrebačkih klubova. Paralelno s time, studirao je odnose s javnošću i medije na VERN-u, pa ima i dosta teorijskog znanja.

S druge strane, Elio je rođeni Slatinjanin koji se također pronašao u ugostiteljstvu. Osim rada na Zrću, otac mu je još za vrijeme rata otvorio istoimeni kafić u Slatini koji još uvijek postoji, pa su tako i došli do sadašnjeg naziva kluba u Osijeku.

”Elio je već vodio lokal na Viru koji je prvotno funkcionirao kao restoran i kafić, no želio ga je pretvoriti u klub. Prije dvije mi je godine, stoga, ponudio poslovnu suradnju, na što sam pristao jer smo kliknuli i privatno i poslovno. Krenuli smo, potom, u stvaranje drugačije priče koja je tamo odlično prošla jer su ljudi na moru mnogo opušteniji i riječ je uglavnom o turistima koji ne razmišljaju o tome koliko će se istrošiti”, objašnjava Saiti za SiB.hr.

Uvidjevši da im dobro ide, odlučili su proširiti poslovanje i na još neke veće hrvatske gradove. Prvi im je izbor bio Osijek budući da je riječ o studentskom gradu kojemu, prema njihovom mišljenju, nedostaje upravo jedinstvenog sadržaja vezanog uz noćni život. U Zagrebu se pak teže istaknuti s obzirom na već prisutnu veliku količinu različitih ugostiteljskih objekata.

”Slučajno smo vidjeli da se iznajmljuje prostor u Osijeku i nismo ni znali što se tu događalo prije, odnosno da je postojao klub koji se zatvorio. Ipak, odlučili smo ga nastaviti uređivati jer nam se konceptualno učinio najprihvatljivijim – blizu smo autoceste i brze ceste, a imamo i dovoljno parkinga za ljude koji dolaze iz okolnih mjesta, a kojima se isto tako želimo približiti”, navodi Saiti.

FOTO: Studio Kadar

Iako su im ciljana publika ljudi u dobi od 20 do 30 godina, odnosno oni koji u pravilu najčešće izlaze, Adis i Elio rade na prilagođavanju koncepta kluba pripadnicima svih generacija. Tako barem jedanput mjesečno organiziraju koncert ili neki veći događaj kao što je, primjerice, bila ‘kafanska večer’ u kojoj su cijeli klub obilježili starinskim ugođajem.

”Pripremamo različite koncerte i suvremenih i starijih izvođača kako bismo uspjeli ispuniti želje i potrebe svih posjetitelja. Osim toga, dodajemo novi sadržaj kako bi ljudi u izlasku vidjeli nešto nesvakidašnje i ono što, primjerice, u Slavoniji još uvijek nije toliko razvijeno kao što su plesačice, maskote, različiti glazbeni instrumenti, light show i fire show. Iako je naizgled riječ o sitnicama, istovremeno mnogo znače u privlačenju i navikavanju publike na to da ste drugačiji”, ističe Saiti.

Dolaskom u klub u 23 sata, posjetitelji neko vrijeme imaju priliku slušati glazbu stranih izvođača kao što su Rihanna i Beyonce, dok se nakon toga nastavljaju puštati hitovi balkanskog trapa.

”Išli smo na princip onoga što se danas sluša i što najviše prolazi. Ipak, mislimo da se svatko može pronaći u tome jer i dalje nudimo nešto što je inovativno i moderno te neku drugačiju vrstu zabave koju ljudi još, vjerujemo, nisu do sada osjetili, pogotovo ne u Slavoniji. Obično samo dođu u klub, naruče piće, poslušaju glazbu i odu kući, bez stvaranja posebnih emocija. Želimo, stoga, ljudima pružiti mjesto na kojemu će se osjećati ugodno i prihvaćeno, bez obzira na to tko su, što su, kakvi su, kako izgledaju i što odijevaju i već smo dobili povratne informacije da uspijevamo u tome”, napominje Saiti.

FOTO: Studio Kadar

Unatoč tome što rade tek nekoliko mjeseci, na doček Nove godine došlo im je 600 ljudi, a već su organizirali i nastupe izvođača poput Teodore Džehverović (koja im je pjevala na otvorenju) i Designerice. Osim jednomjesečnih koncerata poznatih imena i tematskih tuluma kao što će biti after partyji tijekom svih pet dana nastupa Aleksandre Prijović u Gradskom vrtu, planiraju organizirati i humanitarne zabave nakon kojih će određeni iznos prikupljen od rezervacija i konzumacija pića donirati udrugama, bolnicama, azilima, obiteljima u teškom stanju i ostalim potrebitim ljudima u Osijeku i okolici.

”Želimo uključiti posjetitelje u naše poslovanje i nastojimo da se osjećaju dobro jer će, osim što će se zabaviti, imati priliku učiniti i dobro djelo. Također, planiramo zamaskirati nekog čovjeka koji bi razgovarao s prolaznicima, a uoči Valentinova ostavljat ćemo lijepe poruke po gradu i poklanjati ženama ruže kako bi se osjećale voljeno i kako bi uvidjele da, čak i ako su solo, zapravo nisu same”, konstatira Saiti.

FOTO: Studio Kadar

Osim prema brendiranju, trenutno su usmjereni prema razvijanju internih odnosa i timskom radu koji je, smatraju, jedan od najvažnijih čimbenika u ugostiteljstvu. Posjetiteljima tako žele dati do znanja da su i oni ljudi koji imaju emocije te, stoga, brinu o svakom pojedinom gostu i njegovim željama i potrebama.

”Ne želimo da ljudi samo dođu kod nas i potroše novac, nego ih pokušavamo aktivirati u društvu i potaknuti na činjenje dobrih djela. Želimo, također, da znaju da, ako im je teško, bit će bolje i ne trebaju, stoga, odustati od svojih planova. U konačnici, ne stavljamo naglasak samo na zabavu i partijanje, nego na doticanje svijesti ljudi koji možda prolaze kroz teško životno razdoblje”, zaključuje Saiti.

FOTO: Studio Kadar

Pristup ovih mladih poduzetnika koji uključuje raznolike glazbene programe, tematske događaje te humanitarni angažman, nije vezan samo uz zabavu, već i uz stvaranje posebnog iskustva i poticanje na širenje dobrote među posjetiteljima. Kroz pažljivo izgrađen koncept, klub Bolero nastoji postati ne samo destinacija za izlazak, već i prostor promicanja pozitivnih vrijednosti i solidarnosti.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari