planiraju rasti i dalje

Listopad 2021. u znaku desete godišnjice digitalne agencije Kontra

Kontra priprema daljnji razvoj specijaliziranih odijela koji će ponuditi još višu razinu kvalitete usluga svim pomno biranim klijentima i partnerima s kojima Kontra surađuje

Ako radite u svijetu digitala ili ste donekle upoznati s
hrvatskim agencijama, vjerojatno ste čuli za Kontru –
Full-service digitalnu agenciju
koja ovaj mjesec
slavi svoj 10. rođendan. Priča počinje s dva
prijatelja iz Splita koji su, upoznavši se na Twitteru, odlučili
zajedno pokrenuti vlastitu agenciju.

U tom su trenutku, Ilija Brajković i Petar
Bogdan
imali svaki po dva klijenta pa su odlučili
udružiti snage. Krenuli su kao mala social media agencija, a
danas nude cijeli spektar različitih marketinških usluga, s
fokusom na digitalni marketing te web dizajn i development. Na
samom početku, njihovo poslovanje odvijalo se kroz dvije firme –
Akciju, agenciju za društvene mreže te FenixApps, startup koji je
razvijao Facebook aplikacije i igrice. Nakon što je Facebook
odlučio ugasiti tu vrstu aplikacija, Brajković i Bogdan shvatili
su da moraju promijeniti svoj pristup, angažirati stručnjake iz
različitih područja i proširiti spektar usluga koje njihova
agencija nudi. 

“Shvatili smo da agencija može rasti samo uz zaposlenike koji
donose vrijednost našem poslovanju. Zato smo posvećeni
angažiranju stručnjaka
koji će pomoći pri razvoju naših
usluga i zadovoljstvu naših klijenata”, rekao je Petar Bogdan,
partner u agenciji Kontra.

U 10 godina dugom periodu je, naravno, bilo i uspona i padova. No
po svemu sudeći, takvi momenti bili su prilika za rast, učenje i
razvoj, a njih se u Kontri, kako doznajemo, uvijek objeručke
prihvaćalo. Nakon par  godina poslovanja,
Akcija je preselila u Zagreb i ubrzo postala
Kontra, a promjenom imena promijenio se i cijeli
pogled na biznis i razvoj. Posvetili su se učenju, edukaciji i
rastu te su zauzeli stav koji zagovara “first-class
experience”
ili u slobodnom prijevodu “prvoklasnog
iskustva”. Tu su filozofiju, koja predstavlja poseban odnos prema
klijentima, projektima i poslovanju počeli primjenjivati u Kontri
te je to učinilo veliku razliku u njihovom pristupu u prodaji,
marketingu, ali i internim procesima.

“U ovih 10 godina puno toga smo naučili, ali trudimo se učiti i
dalje. Neke stvari smo sigurno mogli odraditi bolje, ali nismo
dopustili da nas to omete, zato smo još tu. Fokus nam je
na rastu i rezultatima
, a za sada smo na jako dobrom
putu”, izjavio je Ilija Brajković, CEO u agenciji Kontra.

Danas Kontra broji 16 zaposlenika, a planiraju rasti i dalje, što
pokazuje i činjenica da su se nedavno preselili u novi, veći
ured. O njihovom rastu govori i podatak da se mogu pohvaliti s
referencama kao što su Kärcher, Xiaomi, Jameson,
Goodyear
i mnogi drugi.

A što slijedi idućih 10 godina? Kontra priprema daljnji razvoj
specijaliziranih odijela koji će ponuditi još višu razinu
kvalitete usluga svim pomno biranim klijentima i partnerima s
kojima Kontra surađuje. Dok čekate novosti iz Zaharove
9
, sve zanimljivosti o Kontri možete pronaći na njihovim
društvenim mrežama Facebooku, Instagramu, LinkedInu ili na njihovoj web stranici

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari