Trendovi u dizajnu interijera

Što je danas ‘in’ u uređenju domova Osječana? Vladaju minimalizam, funkcionalnost i prirodni tonovi

Masiv Club

Dakako, ponekad je izazovno izraditi projekt koji će se svidjeti klijentu i istovremeno biti u trendu, a i dizajn ovisi o mnogo više čimbenika nego što to čovjek na prvu pomisli

Kako projektiranje i gradnju nekretnina, tako i dizajn interijera u Osijeku i okolici prate suvremeni trendovi. Dok klijenti s jedne strane traže kvalitetan i autentičan životni prostor prilagođen njima, istovremeno isti treba biti moderan, inovativan i usklađen s klijentovim potrebama.

Sa sloganom “Ispunjavamo želje“ na ovim prostorima u tom kontekstu djeluje Masiv Club, osječka tvrtka za proizvodnju namještaja po mjeri koja je prije više od dvije godine preuzela DanKüchen u Osijeku i Slavonskom Brodu. Kako im naziv nalaže, proizvode namještaj za gotovo svaku namjenu i interijer, počevši od kuhinja, kupaonica i dnevnih soba, preko stanova, kuća i vila, pa sve do restorana, kafića, hotela, apartmana i poslovnih prostora.

“Masiv Club došao je kroz hobi jer smo si privatno htjeli izraditi masivan blagovaonski stol. Uz pomoć naših prijatelja, starog majstora i mladog bravara, a danas ponosnog vlasnika Mio Produkta, prvi se stol sastavio za otprilike mjesec dana, nakon čega su nas prijatelji počeli ispitivati izrađujemo li stolove za prodaju. Iz toga se razvila skromna priča koja je ubrzo prerasla u nešto mnogo više jer, kada bismo ljudima isporučili stol, krenuli bi od nas zahtijevati i ormare, komodu i sličan namještaj“, objašnjavaju za SiB.hr Domagoj i Emilija Horvat, vlasnici Masiv Cluba.

Tako su nakon nekoliko godina rada došli do preuzimanja zastupništva za DanKüchen za istočnu Hrvatsku. DanKüchen se bavi proizvodnjom kuhinja po mjeri te posluje u sveukupno 200-injak salona po Europi, a čijoj kvaliteti doprinosi i činjenica da je čak sedam godina zaredom dobitnica prestižne nagrade Quality Award. Masiv Club svake godine povećava broj zaposlenika, kao i broj klijenata svih generacija, počevši od mladih obitelji koje su tek kupile stan ili kuću te ih sada kreću opremati, preko klijenata koji su naslijedili nekretninu pa ju žele renovirati, pa sve do umirovljenika.

“Naša najstarija klijentica ima 74 godine. Uz pomoć djece, dugo je vremena štedjela za novu kuhinju kojom je, kada smo joj ju napokon završili, ostala oduševljena. Kada god prođe kraj našega salona, svrati samo da nas pozdravi. Ti osmijesi, zadovoljstvo i pozitivne recenzije klijenata najljepši su dijelovi našega posla, ali i stavke koje nas najviše motiviraju“, govori bračni par.

Vlasnici Masiv Cluba s dvjema djelatnicama (IZVOR: Ivica Benić/SiB.hr)

Osim toga što su različitih generacija, njihovi su klijenti i iz raznih dijelova Lijepe Naše, pa čak i inozemnih područja poput Švedske, Austrije i Francuske. Međutim, svaki im je od njih potpuno isti te svakome pristupaju jednako, bez obzira na količinu kupljenih proizvoda ili veličinu i namjenu interijera.

“Klijenti su različiti i sa različitim zahtjevima – od najsitnijeg elementa, do velikih projekata opremanja kompleksa apartmana. No, u svakome je projektu cilj samo jedan, a to je da klijent bude jako zadovoljan! Kod nas je uvijek naglasak na kvaliteti i tu nema kompromisa, a najbolji je dokaz toga taj što smo imali klijenticu sa specifičnim zahtjevom. Naime, ona ispod sudopera drži pseću hranu, a njezin pas kada je gladan, grebe po tom dijelu. Unatoč tome, rekla nam je kako je fronta i dalje bez ogrebotina.“, navode Horvatovi.

Inače, DanKüchen fronte lakirane su s obje strane, a prije plasiranja na tržište, svaki se pojedini proizvod provuče kroz UV skener kako bi potvrdili da nema oštećenja. Uz klasični namještaj po mjeri, prodaju i uređaje bijele tehnike poput klima, perilica i sušilica, i to onih koje mogu prilagoditi cjelokupnom dizajnu određenog interijera. Među pak najtraženijim trendovima ističu minimalizam, funkcionalnost i prirodne tonove.

“Primjerice, u kuhinjama su sve popularniji zemljani tonovi s drvenim dekorima jer je njih najjednostavnije održavati, a i predstavljaju dugoročne modele. Ako imate kuhinju boje trule višnje koja je bila hit prije nekoliko godina, tome morate prilagođavati i ostatak prostora, dok su siva, smeđa i zelena i dalje trendi boje s kojima možete svašta kombinirati. Osim toga, hrana se danas sve više naručuje, pa se tom ubrzanom načinu života prilagođava i namještaj. Takve jednostavnije kuhinje često su povoljnije od klasičnih koje inače sadržavaju mnogo skrivenih ladica, izvlačnih košara i prostora za pohranu te će njihovi vlasnici radije uložiti novac u ugradbene uređaje radi što većega tzv. wow efekta“, pojašnjavaju Horvatovi.

Dodaju kako je u tom kontekstu sve popularniji clean kitchen, koncept minimalističkog uređenja u okviru kojega je vidljiv samo dizajn kuhinje, dok su ugradbeni uređaji skriveni u posebnim prostorima kako bi se ostavio dojam čiste kuhinje.

“Ti prostori iza vrata elementa nekada su predstavljali smočnice, a danas se u njih stavljaju aparati za kavu, ploče za kuhanje, a nekad i neoprano posuđe. Kuhinja je životni prostor koji nije svaki puta pospremljen, a gosti vam mogu nenadano doći, pa se navedenim konceptom želi sakriti taj nered koji je posebno vidljiv u open space prostoru. Uz to, istime će DanKüchen baš od 20. do 22. listopada predstaviti i nove modele, kao i inovativne načine zaštite i materijale radnih ploča“, najavljuju Horvatovi.

Kada je u pitanju ostatak interijera, u kupaonicama su sve traženiji walk-in tuševi i ogledala nepravilnog oblika, dok su neizostavni elementi u dnevnim i spavaćim sobama walk-in ormari te komode u kombinaciji s 3D panelima. Dio spavaće se sobe često bude prenamijenjen i u urede, što je došlo s pojavom pandemije koronavirusa, a u dječjim su sobama hit kreveti sa stepenicama i kućicama, penjalice i ostali interaktivni dijelovi namještaja, ovisno o dobi djeteta.

Dakako, ponekad je izazovno izraditi projekt koji će se svidjeti klijentu i istovremeno biti u trendu, a i dizajn ovisi o mnogo više čimbenika nego što to čovjek na prvu pomisli. Sukladno tome, jedan je od ključnih čimbenika biti racionalan s budžetom te isti prilagoditi željama i mogućnostima, a ne utjecati na kvalitetu.  

“Klijenti najčešće nisu vizualni tipovi te, uz to, ne znaju što ide sa čime, gdje onda na djelo stupaju naši dizajneri. Oni paze na izvedbu, funkcionalnost i dugotrajnost te su u svakom koraku opremanja na raspolaganju klijentu. Mi često kažemo kako je Pinterest najskuplja aplikacija na svijetu jer zbog tamošnjih fotografija, kupci dolaze i žele određeni namještaj, nemajući predodžbu o tome koliki je to financijski izdatak. Postoji razlog zašto je dobro imati ladice pokraj perilice posuđa, a to je automatsko spremanje tanjura i pribora u njih. Uz to, ljepše je i jednostavnije imati povišenu pećnicu, nego ispod ploče za kuhanje, dok je ispod pećnice praktičnije imati ladice u odnosu na ormarić jer ćete lakše izvući onu zdjelu koja vam treba, a koju u protivnome ne bi lako pronašli“, napominju Horvatovi.

Osim uspješne ponude i potražnje namještaja, njeguju i kvalitetne odnose s klijentima. Budući da su im sve kuhinje u salonu funkcionalne, nedavno je kod njih za Panona Mare kuhao chef Tomica Đukić, uz bok velikog gastroljupca Domagoja Jakopovića, poznatijega i kao Ribafish, dok nerijetko mušterijama znaju ispeći palačinke i s njima popiti čašu vina ili koju žesticu. Takvu praksu nastavljaju provoditi i u budućnosti, uz otvaranje novog web shopa i uspostavljanje suradnje sa cjelokupnom lokalnom zajednicom.

“Na novoj će internetskoj stranici biti omogućeni 3D prikazi s opremanjem nekretnine, a planiramo i razna sponzorstva i donacije vezane uz razne osječke udruge. Također, nastavljamo i s dvotjednim akcijama na naše najprodavanije proizvode, pridržavajući se standarda koje smo si postavili još na početku. Svjesni smo da se brend DanKüchen nalazi u nešto višem financijskom sektoru, no za to postoje razlozi jer mi imamo kvalitetan, izdržljiv, lako i brzo isporučiv te ugodan oku namještaj, ali i šire prepoznat čim ga ugledate. Kada nas pitaju tko nam je uzor, volimo odgovoriti da nikoga ne kopiramo jer nam je jedan od glavnih čimbenika poslovanja povjerenje – želimo postići to ljudi vjeruju u to da ćemo napraviti ono što su zamislili, a i još bolje od toga“, zaključuje par.

Masiv Club i DanKüchen možete pronaći na adresi Ulica Martina Divalta 133, Osijek, a više o njihovom radu možete pročitati na službenim internetskim stranicama ovdje i ovdje, Facebooku ovdje i ovdje te Instagramu ovdje i ovdje.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest