Krajem svibnja osječki je poduzetnik i direktor Automobila Škojo, Ivica Škojo, tijekom susreta u Budimpešti, primio pismo zahvalnosti iz ruku Osamu Suzukija, vlasnika i predsjednika Suzuki Motor Corporationa.
U skladu s tradicionalnom japanskom radnom etikom, vlasnik velike
automobilske kompanije sa plasmanom na gotovo svim svjetskim
tržištima, osobno se posebnim priznanjem zahvalio čovjeku koji na
hrvatskom tržištu doprinosi prodajnim rezultatima marke Suzuki.
Također, tijekom primopredaje priznanja apostrofiran je i rad
kompletne logistike tvrtke Automobili Škojo na iznimno uspješnoj
organizaciji godišnje manifestacije Suzuki Driving Days. Prošle
godine je na tom, sad već tradicionalnom okupljanju vlasnika i
simpatizera Suzukijevih automobila i motocikala u Osijeku,
obavljeno 424 testne vožnje tijekom dva dana, a ove godine čak
711 testnih vožnji unatoč lošem vremenu.
To su rezultati koje ne može ostvariti nitko u regiji. A vlasnik
Suzukija očito precizno prati rad i zalaganje, te stupanj
kreativnosti kod komunikacije s potencijalnim kupcima i angažman
na razvoju zajednice koju tvore ljudi povezani istom markom
automobila koje voze.
Osamu Suzuki ima 89 godina i danas je jedan od najdugovječnijih
lidera u automobilskoj industriji. U Suzukiju se zaposlio 1958.,
a od 1978. je na čelu kompanije. Iznimno je zaslužan za širenje
proizvodnje i prodaje malih gradskih automobila po cijelom
svijetu. Doveo je Suzuki u Australiju, Novi Zeland, Pakistan, čak
na Filipine i Tajland, a u Indiji je promijenio cijelo tržište
automobila i snažno utjecao na razvoj indijske auto industrije.
Za taj je pothvat odlikovan i jednim od najviših civilnih
odlikovanja koje dodjeljuje indijska vlada.
Čovjek takvog poslovnog iskustva i mudrosti učinio je Suzuki
markom koja temeljito i gotovo posvećeno brine o svojim
partnerima, čak i na malim tržištima kakvo je hrvatsko. I
praktično prikazuje kako u konkretnim poslovnim odnosima
funkcioniraju japanski kodeksi časti, do te mjere korektno da
vlasnik i predsjednik kompanije bez zadrške osobno zahvaljuje
partneru na trudu da poveća dosege njegova posla. Riječ je o
potpuno predanoj, čistoj ljubaznosti, stvarnoj zahvalnosti koja
je Ivicu Škoju i sve zaposlenike Automobila Škojo kratkotrajno
ganula, a dugoročno sigurno promijenila i podučila poslovnim
vrijednostima što proizlaze iz poniznosti.