''Planet of plants''

Studentima EFOS-a dodijeljena priznanja za najuspješnije marketinške poslovne slučajeve

PR

Prvo mjesto, osvojio je tim u sastavu Marcela Kranjčec, Nikolina Lucić, Iva Maria Marošičević i Eva Misir, dok su drugo mjesto zauzeli Geošić Daniel, Kovačević Andrea i Kožić Tajana

Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku održana je podjela priznanja
najuspješnijim studentima na natjecanju u rješavanju poslovnog
slučaja ”Planet of plants”.

To natjecanje u rješavanju poslovnog slučaja provedeno je u
suradnji s Hrvatskom udrugom za marketing (CROMAR), što je
studentima omogućilo da u sklopu kolegija Marketing-strategije
steknu važna praktična znanja i iskustva za upravljanje snažnim i
poznatim brendovima kao što je Zvijezda. Prvo mjesto osvojio
je tim kojega su činile studentice EFOS-a Marcela
Kranjčec
, Nikolina Lucić, Iva
Maria Marošičević
i Eva Misir.

Zvijezda, članica Fortenova grupe i Ekonomski fakultet u Osijeku,
ovim projektom realizirali su važan segment međusobne strateške
suradnje koja je u prosincu prošle godine formalizirana
potpisivanjem Sporazuma o znanstveno-stručnoj suradnji.
Natjecanje između 14 studentskih timova s Ekonomskog fakulteta
Osijek iznjedrilo je sjajne primjere kompetencija, znanja i
kreativnosti novih generacija budućih marketinških stručnjaka, a
trima najboljim timovima dodijeljene su i prigodne nagrade za
uspješno rješavanje marketinškog poslovnog slučaja tvrtke
Zvijezde.

Navedeno natjecanje također je i dio obveznog kolegija
Marketing-strategije na drugoj godini diplomskog studija, smjera
marketing, kojega vodi prof. dr. sc. Marija Ham.

Prvo mjesto, osvojio je tim u sastavu Marcela Kranjčec, Nikolina
Lucić, Iva Maria Marošičević i Eva Misir, dok su drugo mjesto
zauzeli Geošić Daniel, Kovačević
Andrea
i Kožić Tajana.

Treće mjesto pripalo je timu u sastavu Anica
Varnica
, Maja Lončina, Marijana
Delić-Hederić
, Ivan Špiranović i
Matej Šimić. Ta vrsta natjecanja ima
dugogodišnju tradiciju na Ekonomskom fakultetu, a kroz suradnju s
Hrvatskom udrugom za marketing (CROMAR) pruža studentima priliku
za praktičnu primjenu znanja iz područja marketinga već za
vrijeme studija.

”Planet of Plants” je prva hrvatska plant
based linija proizvoda koja dokazuje kako u Hrvatskoj imamo
znanje i iskustvo kojime možemo konkurirati svjetskim
trendovima. Isto je i odraz hrvatskog visokog obrazovanja, a
Zvijezda s ponosom podržava inicijative za razvoj izvrsnosti.
Suradnja s Ekonomskim fakultetom stvara most između teorije i
stvarnog iskustva, potičući razvoj visokokvalitetnih stručnjaka
koji će doprinijeti rastu hrvatskog gospodarstva.

”Studenti su u rješavanju poslovnog slučaja pokazali izniman
entuzijazam, znanje i kreativnost, a posebne se čestitke daju
timu koji je osvojio prvo mjesto. Nastavit ćemo podržavati
inicijative koje spajaju akademsku zajednicu i industriju te se
veselimo daljnjoj uspješnoj suradnji s Ekonomskim fakultetom”,
poručila je članica uprave Zvijezde, Dajana
Mrčela
.

”Čestitam svim timovima koji su se natjecali u rješavanju ovog
poslovnog slučaja, a posebice onima koji su isporučili tri
najbolja rada. Vjerujemo kako će stečena iskustva predstavljati
kvalitetan oslonac u njihovom daljnjem akademskom i karijernom
putu, ali i da će im ova priznanja pružiti vrijednu referencu pri
budućem zaposlenju. U skladu s našim ciljem obogaćivanja
nastavnih sadržaja praktičnim iskustvima, Ekonomski fakultet u
Osijeku nastavit će studentima pružati važna praktična iskustva
iz realnog sektora kroz uključivanje u stvarne poslovne slučajeve
naših partnerskih kompanija. Kroz gostujuća predavanja stručnjaka
iz poslovnog svijeta, studijske posjete tvrtkama te druge
povezane aktivnosti, želimo pružiti studentima ne samo teorijsko
znanje, već i praktične vještine potrebne za uspješan ulazak na
tržište rada”, rekao je prof. dr. sc. Boris
Crnković
, dekan Ekonomskog fakulteta u Osijeku.

”Natjecanja pružaju studentima prilike za stjecanje praktičnih
znanja iz strategije marketinga i ubrzavaju stvaranje
kompetencija budućih marketinških stručnjaka. Zvijezda s ponosom
sudjeluje u takvim inicijativama visokog obrazovanja jer
odražavaju našu posvećenost izvrsnosti i razvoju mladih talenata.
Čestitke još jednom svim timovima na njihovim
postignućima”, izjavio je Gašpar Novak,
direktor marketinga Zvijezde.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari