SURADNJA

Studenti marketinški planirali aktivnosti gimnastičkog kluba

3. lipnja 2019. godine na Ekonomskom fakultetu u Osijeku podijeljena su priznanja i nagrade najuspješnijim studentima za najbolji "Marketinški plan Gimnastičkog društva Osijek – Žito".

Katedra za marketing već dugi niz godina uspješno surađuje s
brojnim poslovnim subjektima iz Republike Hrvatske. Cilj ovakvih
suradnji je povezivanje teorijskog znanja i prakse te
približavanje studentima realno stanje na tržištu. Posljednja
suradnja, inicirana je od strane Gimnastičkog
društva Osijek – Žito
Ivana
Maltašić
, tajnica kluba i
izv.prof.dr.sc. Helena
Štimac
 pokrenule su zajednički studentski projekt
na kolegiju Marketinško planiranje.

Ovakve suradnje i projekti su izvrstan način povezivanja
studenata sa stvarnom slikom tržišta, gdje mogu primijeniti
teorijsko znanje stečeno na Fakultetu. Gimnastičko društvo Osijek
– Žito izvrsno posluje, no kao i većina poslovnih subjekata
nekada je potrebno izaći iz svojih okvira te objektivno sagledati
situaciju. Iz toga razloga, studenti sa svojim inovativnim i
kreativnim idejama, te pogledom iz nekog drugog kuta mogu
realnije sagledati stanje, probleme i ponuditi
rješenja. 
– Helena Štimac, izvanredna profesorica
Katedre za Marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku.

Suradnja studenata s Gimnastičkim društvom Osijek – Žito započela
je u veljači 2019. godine kada je Ivana Maltašić studentima 1.
godine diplomskog studija, smjera Marketing, predstavila
Gimnastičko društvo Osijek – Žito, njihove dosadašnje aktivnosti
te zajedno s izv.prof.dr.sc. Helenom Štimac dala smjernice za
pisanje marketinških planova.

Suradnja s EFOS-om nam se činila kao izvrsna prilika upoznati
studente Fakulteta s našim aktivnostima i programima te
istovremeno dati im priliku da izvana sagledaju naše određene
aktivnosti i daju na njih kritički osvrt s prijedlozima za
poboljšanje. Prednosti ovakve suradnje su uvijek velike, vjerujem
za sve uključene – studenti imaju priliku raditi i surađivati s
poslovnim subjektima u razvoju, a mi imamo prilike čuti svježe i
korisne ideje studenata. 
– Ivana Maltašić, tajnica
kluba.

Ukupno je 11 timova tijekom tri mjeseca izrađivalo marketinški
plan, te su 3. lipnja 2019. godine najbolja tri tima prezentirali
svoje rezultate, ideje i strategije s kojim bi se Gimnastičko
društvo Osijek – Žito bolje pozicioniralo na tržištu. Dodijeljena
su priznanja najuspješnijim timovima kao i novčana nagrada prvom
timu. Prvo mjesto osvojili su: Ana Cvijanović, Lana
Katavić, Vedran Kursar i Iva Stojčević.
 Drugo
mjesto osvojili
su: Luka Krstanović, Borna
Kraljević, Maria Sabolić i Lorna Mališić – Kovačević
.
Treće mjesto osvojili su: Nikola Iličić, Nera
Ivanjko, Tony Kučera i Doris Mikić.

Proteklih mjeseci posvetili smo se istraživanju poslovnog
subjekta GD Osijek – Žito te analizirali stavove o sportskim
aktivnostima stanovnika OBŽ. Sve to realiziralo je izradom
marketing plana za Društvo, gdje smo na kreativan način pokušali
potaknuti ciljnu skupinu na zdrav način života te ih upoznati s
pogodnostima koje pruža Sokol Centar. Suradnja nam je pružila
povezivanje teorije i prakse te omogućila uvid u ono što nas
očekuje u skoroj budućnosti. Ovime želimo
 izraziti
zahvalnost mentorici izv. prof. dr. sc. Heleni Štimac na ukazanoj
prilici i pomoći
. – Lana Katavić, studentica.

Suradnja je završila na obostrano zadovoljstvo. Kroz marketinške
planove Gimnastičko društvo Osijek – Žito dobilo je pregršt ideja
koje će im uvelike pomoći u daljnjem razvoju, a studenti su još
jednom dobili priliku pokazati koliko su kreativni, inovativni i
maštoviti.

Iznimno smo zadovoljni ovom suradnjom, više nego ugodno smo
iznenađeni kvalitetom i brojem ideja koje smo dobili kroz
izlaganja. Dio njih ćemo uvrstiti već u sljedećem kvartalu u naše
marketing planove čime ovaj zajednički rad GD Osijek – Žita i
EFOS-a dobiva puni smisao i svrhu – da studenti analiziraju
stvarne slučajeve, predlože ideje i vide njihovu realizaciju u
praksi. 
– Ivana Maltašić, tajnica kluba.

Ova suradnja još jednom je ukazala na važnost primjene teorijskog
znanja u praksi. Neke od prethodnih suradnji, između ostalog,
bile su sa sportskom akademijom Vunderkid, Čarolijom svjetlosti
te osječkim modnim brendom OseaDesign, te ono što se pokazalo
zajedničkim u svim ovim suradnjama je korist koju kroz ovakve
suradnje ostvaruju i studenti i poslovni subjekti.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari