U srijedu, 14.05.2014. završio je još jedan Case Study Competition, a Ekonomski fakultet u Osijeku može se pohvaliti da su njihovi studenti odnijeli četiri prva mjesta i jedno treće mjesto.
Studentska udruga eStudent iz Zagreba svake godine organizira
natjecanje u rješavanju poslovnih slučajeva. Studenti u suradnji
s gospodarstvenicima rješavaju poslovni slučaj, imaju priliku
razviti analitičke, prezentacijske i komunikacijske vještine, te
prepoznati vrijednost timskoga rada i odgovornost donošenja
odluka. Glavni cilj natjecanja jest povezati ambiciozne i
proaktivne studente s prestižnim poduzećima koja posluju u
Hrvatskoj i regiji. Kako Ekonomski fakultet u Osijeku ima odlične
studente koji samoinicijativno razvijaju znanja i vještine
potvrđuje upravo ovaj uspjeh.
Ove godine prvo mjesto na poslovnom slučaju Coca-Cole osvojile su
Ivana Srb, Monika Vasko i Valentina Tatarović. Coca-Cola-in case
je glasio: “Kako utjecati na povećanje baze potrošača
Burn energetskog pića, imajući na umu sva tri dostupna
okusa?”
Zašto su odabrale Coca-Colu rekla nam je Ivana Srb: “Coca-Colu smo odabrale zato što su tvrtka-uzor marketinga u svijetu. Kad smo vidjele da je Coca-Cola među caseovima, bez trenutka razmišljanja smo odabrale baš taj case. Uložile smo puno vremena i truda, nastojale smo uvijek biti objektive i realne u svojim prijedlozima. Jako smo sretne što smo dobile takvo veliko priznanje za svoj rad od tako jake tvrtke.”
Prvo mjesto osvojile su i Maja Živković, Anamaria Milković i
Mateja Čuljak na poslovnom slučaju L’oreala. Njihov zadatak bio
je: “Casting Crème Gloss New Brand campaign
2014”
Članica tima Maja Živković rekla nam je što je bilo ključno u
njihovom case studyu za osvajanje prve nagrade: “Našoj
pobjedi pridonjelo je puno rada, ali i kreativnosti. Marketinška
kampanja koju smo smislili bila je u visokoj mjeri prilagođena
ciljnoj skupini čemu je prethodilo vrlo detaljno istraživanje
tržišta kompletirano s brojim analizama rezultata. Vrlo je važan
i način na koji se tim predstavi poduzeću na dan prezentacije
finalista jer je potrebno uvjeriti predstavnike poduzeća da je
upravo vaš prijedlog najbolji. I biti spreman na sva moguća
pitanja!”
Zasluženu pobjedu na poslovnom slučaju Splitske banke odnijele su
Anita Miškić, Maja Pervan, Ana Ljubas i Ivana Perković. Njihov
zadatak bio je kreirati rješenje za poslovni slučaj:
“Kad se u banku ne ide samo radi
novca.”
Članica tima Anita Miškić rekla nam je nešto više o njihovom
iskustvu: “CSC je jako dobro organiziran projekt i natjecanje
u kojem je, kako pojedincu tako i timu, omogućena suradnja sa
stručnim i rukovodećim osobljem. CSC smo shvatili kao jedno
predivno novo iskustvo i odlučili smo se za rješenje problema
Splitske banke. Splitska banka ponuđenom temom je dotaknula ono
što do sada nije napravila niti jedna druga banka. To je za naš
tim predstavljalo jedan veliki izazov s kojim smo se htjeli
“uhvatiti u koštac”. Prijedlog suradnje s Hrvatskom lutrijom i
postavljanje njihove ponude na bankomate Splitske banke je bio
pun pogodak.”
I zadnji, ali ne i poslijednji prvoplasirani tim, Ana Zukolo,
Matea Zukolo i Nikolina Mezulić. Osvojile su prvo mjesto na
poslovnom slučaju Infobipa koji je glasio: “Kreiranje
markentiškog nastupa na novu komunikacijsku
platformu.”
Koji je uspješni recept za prvo mjesto rekla nam je Ana Zukolo:
“Smatram da je potrebno puno truda i kreativnosti, ali
ključan faktor je dobar tim. Nakon što nađete dobar tim, prvi
korak je detaljno proučiti poslovni slučaj, zatim razmišljati
“outside the box” pri kreiranju rješenja i nakon što se sav vaš
trud isplati i uđete u finale dobitna kombinacija je s osmijehom,
opušteno prezentirati vaše rješenje. Uspjeh
zagarantiran.”
Na poslovnom slučaju Spara sa zadatkom: “Analize
privlačenja kupaca u maloprodaji i prijedlog marketinških
aktivnosti za SPAR Hrvatska,” odlično treće
mjesto osvojili su Mateja Baotić, Igor Mijatović i Monika
Nikolaš.
Ovi uspjesi dokazuju da osim loših statističkih podataka o
nezaposlenosti mladih ekonomista ima pojedinaca koji pored svih
obveza na fakultetu koje pronašli vrijeme i za projekte, kao i
studentske poslove. Ulaganje u obrazovanje i sudjelovanje u
izvannastavnim aktivnostima svakako se isplati i cijeni te
studentima donose nova znanja, iskustvo, poznanstva te utječe na
rast njihova samopouzdanja, a zasigurno i čini to da se ističu u
masi.