GOMC ili Google Online Marketing Chalenge je najveće svjetsko natjecanje za studente u području internet marketinga. I ove godine sudjelovali su studenti s nekoliko hrvatskih fakulteta - prvenstveno studenti ekonomije, ali sudjeluju i studenti menedžmenta, političkih znanosti, elektrotehnike i matematike.
Svjetski pobjednici su Poljaci s Varšavske škole za ekonomiju, a
najbolji je hrvatski tim u sastavu Andrea Sabo, Mateja
Baotić, Ivona Opančar i Nikolina Pavlović – sve studenti EFOS-a
Osijek (87. mjesto među nekoliko tisuća timova iz
cijelog Svijeta). Iz Hrvatske je sudjelovalo dvadesetak timova.
Kuriozitet je činjenica da su već treću godinu za redom najbolji
iz Hrvatske, timovi iz Osijeka.
Pitali smo kolegu Miroslava Vargu iz jedne od top internet
marketing agencija u Hrvatskoj, u čemu je tajna takvog uspjeha
osječana:
“Mi u Escape-u smo godinama molili fakultete u Hrvatskoj da
unutar marketinških kolegija organiziramo, kao praktičari,
predavanja o internetskom marketingu. To je najbrže rastući
segment marketinga i zahtjeva interdisciplinarni pristup –
psihologija, statistika, PR i marketing su temelj. Slao sam
osobno dekanima i prodekanima za nastavu na ZŠEM, VERN, EFZG,
EFRI prijedloge semestralnog sadržaja i satnice.
Nažalost, jedino je osječki EFOS pokazao zanimanje za jedno
semestralnu edukaciju i potpuno je očekivano da su zbog toga
timovi iz Osijeka najbolji u Hrvatskoj. Primjerice prošle je
godine osječki tim bio među 5 najboljih u
Europi.”
Varga je ujedno zahvalio profesoru Ružiću i asistentu Ivanu
Keliću na razumijevanju i odličnoj suradnji.
“Mislim da se na fakultetima premalo studente osposobljava da
odmah, nakon studija, u praksi mogu primijeniti naučeno. Ova su
znanja odmah iskoristiva. Osobno poznajem ove studente jer sam im
držao predavanja. Jako sam ponosan i sretan što su uspjeli.
Čestitam im i ovim putem,” dodao je Varga.
Nadamo se da će i ostali fakulteti slijedećih godina pokazati
veće zanimanje. Rezultati za 2014. godinu su objavljeni su
OVDJE.
Tko se već sada želi prijaviti za najtecanje u 2015. godini to
može na ovom
LINKU.