Saponia i Kandit nagradili najuspješnije studente

Počevši od listopada prošle godine studenti osječkog Ekonomskog fakulteta su u sklopu kolegija Marketing-strategije i kolegija Upravljanje marketingom rješavali marketinške poslovne slučajeve iz poslovanja Saponije d.d. i Kandita d.o.o. Riječ je o prvoj ovakvoj suradnji Ekonomskog fakulteta sa Saponijom i Kanditom.

Saponia i Kandit su autore najboljih timskih radova nagradili
poklon paketima, te priznanjima za uspješno rješavanje poslovnih
slučajeva, koja će im zasigurno biti važna referenca kao prilog
životopisu prilikom budućeg zapošljavanja. Za case study na temu
Kalodont nagrađeni su: Eva-Marija Hrenek, Tihana Mikloš i
Luka Anić, a za case study Faks Helizim: Valentina Tatarović,
Monika Vasko i Ivana Srb
. U rješavanju poslovnih
slučajeva za Kandit najuspješniji su bili: Ivana Šoić,
Ines Poljak, Domagoj Gujčić, Marko Šestanj, Pero Macokatić i Ivan
Balić na poslovnom slučaju Kandit čokolade, a na poslovnom
slučaju Kandit bomboni najbolji je bio tim: Marina Đureković,
David Ivančić, Martina Matić, Kristian Pavić, Lucija Rončević i
Maja Živković.

Kolegij Marketing-strategije izvodi se kao obvezni kolegij na 2.
godini diplomskog studija, a kolegij Upravljanje marketingom na
1. godini diplomskog studija Ekonomskog fakulteta u Osijeku. Ovo
nije prvi put da studenti na ovim kolegijima rješavaju poslovne
slučajeve iz prakse. Predmetni nastavnici – prof.dr.sc.
Marcel Meler i docentica dr.sc. Marija Ham
, veliki
značaj daju iskustvu iz prakse s kojom studenti kroz ovakav način
izvođenja nastave dolaze u doticaj. Prethodnih godina studenti su
obrađivali slučajeve tvrtki Borovo, Lanico,  G Bowling, MIT
i drugih.

Prilikom prezentacije najuspješnijih studentskih rješenja i
dodjele priznanja koja je održana 27.1. na Ekonomskom fakultetu u
Osijeku, predstavnici Saponije i Kandita istaknuli su
zadovoljstvo uistinu kvalitetnim analizama i kreativnim te
primjenjivim prijedlozima koje su studenti ponudili, a
prodekanica za nastavu izv.prof.dr.sc. Sunčica Oberman Peterka
dodijelila je zahvalnice tvrtkama partnerima u ovom projektu te
iskazala punu podršku uprave fakulteta ovakvim projektima i nadu
kako će se ova suradnja nastaviti i u budućosti na korist
studenata i gospodarskih subjekata.

Suradnja Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Saponije d.d. odnosno
Kandita d.o.o. rezultat je obostranih nastojanja implementacije
dvosmjernog transfera znanja. Prijedlozi i analize dane u
studijama slučaja (case study) koristit će se u promišljanju
marketing strategije ovih brendova u stvarnom poslovanju Saponije
i Kandita, a na Katedri za Marketing Ekonomskog fakulteta u
Osijeku nastavit će se i dalje nastavne sadržaje obogaćivati
praktičnim iskustvima iz prakse pomoću poslovnih slučajeva, ali i
gostujućih predavanja stručnjaka iz prakse, studijskih posjeta
tvrtkama i sl.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari