Kako studenti vide Vukovar u budućnosti

Podijeljena priznanja i nagrađeni najuspješniji studenti Ekonomskog fakulteta u Osijeku za rad na poslovnom slučaju Javne ustanove "Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar”

 Vukovar je mnogo više od rata i može imati uistinu svijetlu
budućnost – zaključna je misao jučerašnje svečane dodjele nagrada
studentima Ekonomskog fakulteta koji su najuspješnije riješili
poslovni slučaj u sklopu kolegija Marketing-strategije, a koji im
je ove godine postavila Javna ustanova “Memorijalni centar
Domovinskog rata Vukovar”.

Ekonomski fakultet u Osijeku već godinama ostvaruje suradnju s
brojnim poduzećima poput Saponie, Kandita, Borova i Shoutema te
svojim studentima omogućuje ostvarivanje prakse radom na
rješavanju stvarnih problema s kojima se ta poduzeća susreću. Ove
je godine upravo Javna ustanova zadala poslovni slučaj koji su
studenti završne godine diplomskog studija Marketing imali
priliku u timovima riješiti i natjecati se za titulu najboljih.

Osim izvrsnog iskustva i prilike za prevođenje stečenih
teoretskih znanja u praksu, studentima uspjeh na ovakvim
projektima predstavlja važnu referencu i prednost na skorašnjim
prijavama za posao, ali i odličnu podlogu na budućem radnom
mjestu.

Koordinatorica projekta i nositeljica kolegija docentica
dr.sc. Marija Ham
na početku svečanosti istaknula je
svoje zadovoljstvo ovom suradnjom koja s obzirom na značaj
Ustanove, Vukovara, ali i današnjeg datuma ima posebnu težinu.
Čestitke studentima te punu potporu i spremnost na daljnju
suradnju i podršku u ostvarivanju temeljne svrhe Memorijalnog
centra iskazao je i dekan Ekonomskog fakulteta prof.dr.
Vladimir Cini
koji je uručio i zahvalnicu ravnatelju
Centra. Nakon prezentacija rješenja poslovnog slučaja dvaju
pobjedničkih timova, studentima koji su iste činili dodijeljena
su priznanja i nagrade. Najuspješniji studenti bili su
Doris Galinec, David Ivančić, Andrea Kamenčak, Ana Serdarušić,
Adam Vovra, Kristina Japarić, Kristian Pavić, Juraj Rašić, Lucija
Rončević i Maja Živković
. Ravnatelj Javne ustanove
gospodin Zoran Šangut čestitao je studentima na izuzetno
kvalitetnim rješenjima i najavio implementaciju nekih od
predloženih ideja kao i nastavak suradnje sa Ekonomskim
fakultetom u daljnjoj razradi i operacionalizaciji predloženih
strategija.

Uz redoviti studij, studenti Marketinga odnedavno imaju priliku
ostvariti praksu i produbiti svoja znanja na temu marketinga u
sklopu novoosnovane udruge studenata smjera Marketing “BookMark”.
Radom u udruzi, koja uživa veliku potporu fakulteta, studenti
imaju priliku raditi na organizaciji i provođenju odnosa s
javnošću, marketinga na društvenim mrežama, konferencija,
seminara, radionica i studija slučaja. Sve ove aktivnosti, a i
brojna gostujuća predavanja koja Katedra za marketing redovito
organizira neizmjerno podižu kvalitetu obrazovanja na fakultetu i
stvaraju buduće marketinške stručnjake o kojima ćemo još
zasigurno mnogo toga čuti.

Autor: Maja Živković, studentska udruga BookMark

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari