15.04.2016. godine na Ekonomskom fakultetu u Osijeku održana su izlaganja te su podijeljena priznanja studentima za najbolji "Marketinški plan Vunderkid sportske akademije".
Katedra za marketing na Ekonomskom fakultetu u Osijeku
kontinuirano surađuje s poslovnim subjektima iz Hrvatske kroz
projektne zadatke i analize slučaja, te se takva suradnja
nastavila sa sportskom akademijom Vunderkid.
Studenti 1. godine diplomskog studija smjera Marketing su u
sklopu kolegija Marketinško planiranje trebali osmisliti
marketinški plan za sportsku akademiju Vunderkid. Şportska
akademija Vunderkid, otvorena 2015. godine u Osijeku, kroz svoj
program koji je kreiran za potrebe djece između 3 i 6 godina
starosti potiče pravilni rast i razvoj djece te maksimalno
razvijanje motoričkih sposobnosti djece.
Nakon dva mjeseca intenzivnog razvijanja marketinških planova za
sportsku akademiju Vunderkid, pod vodstvom docentice dr.sc.
Helene Štimac koja je inicirala suradnju, odabrani su
najuspješniji studenti koji su izložili svoje radove pred
osnivačem akademije te dobili priznanja. Najuspješniji u razvoju
marketinškog plana za sportsku akademiju Vunderkid bili su: Nora
Klun, Mirko Milas, Anamaria Milković, Josip Palijan, Marijeta
Škrlec, Katarina Kljaić, Antonija Abramović, Petra Periša i
Ružica Plasajec.
Kroz ovu suradnju studenti su dobili priliku pokazati
kreativnost, znanja i vještine u rješavanju poslovnog slučaja,
odnosno pisanju marketinškog plana, dok je sportska akademija
Vunderkid dobila kreativne ideje za promociju i razvoj
poslovanja.
Suradnja je završena na obostranu korist, a na samu važnost
ovakvih suradnji i sudjelovanja u ovakvim projektima ukazao je i
sam osnivač sportske akademije Vunderkid, Krešimir Veinberger:
“Ovi projekti su vaša odskočna daska za buduće zaposlenje te
vam omogućavaju da učite i da se razvijate, stoga iskoristite
svaku priliku koja vam se pruži kako biste znanje stečeno u
teoriji primijenili u praksi!”
Tekst: Anamaria Milković, studentska udruga Bookmark