Studenti izrađivali marketing plan za Čaroliju svjetlosti

11. travnja 2017. godine na Ekonomskom fakultetu u Osijeku održana su izlaganja najboljih studentskih projekata te su podijeljena priznanja studentima za najbolji "Marketinški plan za Čaroliju svjetlosti".

Fakulteti su odavno postali puno više od mjesta na kojem se
dobija teorijsko znanje što se vidi iz toga da je danas sve veći
naglasak na primjeni teorijskog znanja u praksi. To uviđa i
izv.prof.dr.sc. Helena Štimac koja je kroz proteklih nekoliko
godina u sklopu kolegija na kojima predaje omogućila studentima
rad na rješavanju poslovnih slučajeva poduzeća iz Republike
Hrvatske.

Cilj ovakvih studentskih projekata je povezivanje teorije i
prakse. Danas studenti trebaju dobiti više nego što mogu
pročitati u knjizi ili pronaći na internetu. Upravo ovakvim
suradnjama s poduzećima nastoji se studente uvesti u stvarne
poslovne prakse te im omogućiti rješavanje problema s kojima se
suočavaju poduzeća. S druge strane, poduzeća dobivaju svježe i
inovativne ideje, te širu sliku o svom poslovanju jer često puta
nisu svjesni svojih prilika i problema zbog svoje subjektivnosti
i emotivne povezanosti s poduzećem.
– Helena Štimac,
profesorica na Ekonomskom fakultetu u Osijeku

Najsvježiji primjer suradnje studenata Ekonomskog fakulteta u
Osijeku i poduzeća u Republici Hrvatskoj, organizirane od strane
Katedre za marketing na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, je
suradnja s Čarolijom svjetlosti. Čarolija svjetlosti, brand
tvrtke Maestro nastao 2014. godine, nudi rasvjetu za vjenčanja,
rođendane, domjenke, proslave, evente i slično.

Suradnja na ovom projektu je započela u veljači 2017. godine,
kada je vlasnik Čarolije svjetlosti, Danijel Čehajić, studentima
1. godine diplomskog studija, smjer Marketing, pobliže predstavio
Čaroliju svjetlosti te im dao smjernice za pisanje marketinškog
plana.

Ovaj hvale vrijedan projekt je ogroman doprinos u razvoju mladih
tvrtki i brendova baš kao što je Čarolija svjetlosti. Suradnja je
pokazala obostranu dobit jer su studenti dobili priliku raditi na
stvarnim izazovima iz poslovnog svijeta što je izvrsno jer, osim
što su ovime upisali značajnu referencu u životopisu, iskustvo
koje su stekli na projektu će im biti od velike vrijednosti u
budućem zapošljavanju.

Studenti su pokazali izuzetno znanje i dali pregršt modernih i
inovativnih marketinških rješenja koja će zasigurno imati veliki
utjecaj u budućem razvoju moje tvrtke stoga također želim
zahvaliti profesorici Heleni Štimac na trudu koji je uložila kako
bi ovaj kolegij bio na ovako visokom nivou. – Danijel Čehajić,
vlasnik Čarolije svjetlosti
Studenti su potom, kroz sedam tjedana, u sklopu kolegija
Marketinško planiranje, pod mentorstvom izv.prof.dr.sc. Helene
Štimac, u timovima kreirali marketinške planove za Čaroliju
svjetlosti.

Ovakve suradnje smatram izrazito korisnima zbog stjecanja
iskustva, svladavanja novih znanja, ali i direktnog uvida u
stanje na tržištu. Radeći na projektu za Čaroliju svjetlosti
dobili smo priliku za kreiranje novih ideja i zanimljivih
rješenja. Upravo je praktičan rad u okviru fakultetskog
obrazovanja prilika za stjecanje vrijednih profesionalnih
iskustava te jedan od najznačajnijih načina ulaganja u sebe.

– Marta Botkuljak, studentica.

Najuspješniji timovi studenata u pisanju marketinških planova
svoja rješenja prezentirali su 11. travnja 2017. godine te su
potom za ista dobili priznanja. Najuspješniji u kreiranju
marketinških planova bili su: Ana Šokac, Antonela
Oužecky, Nikolina Milković i Antonio Kursar;
dok su
drugo mjesto podijelili: Botkuljak Marta, Ines Jacoby, Nives
Raspudić i Kristina Sendić te Bruno Budimir i Boris Greger.

Suradnja je završila na obostrano zadovoljstvo. Studenti su na
inovativan i kreativan način znanje iz teorije pretvorili u
kreiranje kvalitetnih marketinških planova, dok je vlasnik
Čarolije svjetlosti dobio pregršt dobrih ideja koje će u
budućnosti implementirati u poslovanje Čarolije svjetlosti.

Želim se zahvaliti svima, svi radovi bili su izrazito
kreativni. Sve i jedan savjet je na mjestu te čeka
implementaciju! –
Danijel Čehajić, vlasnik Čarolije
svjetlosti.

Ovo je bila još jedna uspješna suradnja Katedre za marketing na
Ekonomskom fakultetu u Osijeku i poduzeća u Republici Hrvatskoj.
Neke od prethodnih suradnji, između ostalog, bile su s Osječkom
pivovarom i sportskom akademijom Vunderkid, a ono što se pokazalo
zajedničkim u svim ovim suradnjama je to da se potvrdila važnost
povezivanja teorije s praksom za vrijeme studiranja te korist
koju kroz ovakve suradnje ostvaruju i studenti i poduzeća.

Napisala: Anamaria Milković, studentska udruga Bookmark
   

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari