Savjet mladih Osječko-baranjske županije i ove godine je sudjelovao na Kreativnoj riznici - popularizacijskom simpoziju kulturne i kreativne industrije Ekonomskog fakulteta u Osijeku.
Članovi Savjeta mladih ove godine su organizirali i proveli panel
pod nazivom “Kreatori vlastite budućnosti”, a održan je u petak,
28. travnja 2017. Panelisti su bili mladi poduzetnici s područja
Osječko-baranjske županije koji su prenijeli vlastitita iskustva
o ulasku u svijet poduzetništva te kreiranju daljnih
poduzetničkih aktivnosti.
Široj javnosti jedan od poznatijih panelista bio je Matias
Knežević, ujedno i zamjenik članice Savjeta mladih OBŽ. Knežević
je prisutne upoznao s procesom otvaranja vlastite tvrtke te
mogućim načinima financiranja te najavio daljnji rast
tvrtke.
Tomislav Barbarić bio je također jedan od panelista, a sudjelovao
je ispred Centra za poduzeštništvo. Studente je pozvao na
poduzetničko djelovanje te predstavio neke od brojnih mogućnosti
koje nudi Centar za podustništvo u Osijeku.
Jedna od panelistica bila je i Azra Staščik, mlada nastavnica i
poduzetnica koja je u Osijek dovela Escape Room. Također je
prisutnima približila proces otvaranja vlastite tvrtke te
istaknula kako je zadatak sudjelovanja u igrama Escape Room-a
upotrijebiti sve svoje vještine, sposobnosti, znanja da biste
riješili niz povezanih logičkih problema i uspješno ispunili
zadani cilj igre.
Sve popularnijem hobiju među mladim djevojkama, pisanju bloga
pridružila se i Doris Kuštro. Mlada beauty blogerica istaknula je
kako uživa u pisanju o modi, putovanjima te beauty novitetima.
Navela je kako ju sve češće angažiraju poznate kozmetičke tvrtke
poput L’Oreal-a u svrhu testiranja i promocije njihovit
kozmetičkih proizvoda.
Mlada ambiciozna studentica Ekonomskog fakulteta u Osijeku, Tanja
Brtan ima želju hobi pretvoriti u ozbiljan posao otvaranjem
vlastite tvrtke kako bi mogla poraditi na brendiranju vlastitih
rukotvorina. Istaknula je kako uživa u izradi narukvica i torbica
te je prisutnima približila čari vlastitog hobija.
Panelisti su također odgovarali na zanimljiva pitanja iz publike
te nastojali motivirati sve prisutne da se pridruže kreiranju
pozitivne poduzetničke klime.