Prodaje Mercedes

Vinkovčanin zanimljivim oglasom ponudio rješenje protiv krize srednjih godina: ”Kažu da je gerila marketing učinkovit”

Oglasnik/Jurica Rapčan

Što se tiče cijene "lijeka" koji nudi, Rapčan je istaknuo kako je teško odrediti cijenu sreće, samopouzdanja i osjećaja slobode koje pruža ovaj prestižni automobil

Vinkovčanin Jurica Rapčan privukao je
pozornost i uspio se izdvojiti iz gomile sterilnih oglasa svojom
kreativnom kampanjom na lokalnom Facebook oglasniku. Naime,
Rapčan je ponudio svojevrstan “recept” za suočavanje s
krizom srednjih godina, i to uz pomoć modela Mercedes E 350 CDI.

”Imate krizu srednjih godina? Osjećate se kao da ste mladi, iako
godine govore drugačije? Svima želite dokazati da ste još mladi?
Svi vas gledaju kao da ste stari, klinci na ulici vam kažu
Vi? Imate viška kilograma, manjak kose, bore oko očiju,
sijedu kosu? Imate osjećaj da vas nitko ne primjećuje? Želite
nešto promijeniti u svome životu, razmišljali ste kupiti motor,
ali imate obitelj? Možda ste dama kojoj je dosta nezrelih
muškaraca koji glume prinčeve na bijelim konjima i želite imati
bijelog konja samo za sebe? Za sve navedene probleme gore,
rješenje je kupovina ovoga automobila”, stoji u njegovu oglasu u
kojemu je spretno iskoristio humor i sarkazam kako bi ukazao na
česte nesigurnosti i komplekse modernog čovjeka.

Rapčan je tako otvoreno ponudio rješenje za te probleme,
razbijajući tabue i detektirajući probleme s kojima se suočavaju
mnogi pripadnici srednjih godina.

”Kada vas vide u njemu, odjednom sijeda kosa privlačna je
zrelost, bore nisu više vidljive, imate barem 10
kilograma manje, niste više proćelavi, svi vas primjećuju,
djeca na ulici kažu da vozite pravu pilu”, opisao je percepciju
svakodnevice te ponudio ”vrhunsko Burmeister ozvučenje na kojemu
sve od cajki do klasične glazbe zvuči kao da ste na koncertu…
Kada sjednete, uključite grijanje sjedišta jer ipak, stari ljudi
kažu, ne valja sjediti na hladnome.”

Novinari portala
novosti.hr
stupili su u kontakt s autorom oglasa kako bi
dobili njegov komentar budući da je ova njegova
svojevrsna kampanja izazvala velike reakcije ljudi.

“Za sada nema baš upita. Kažu da je taj gerila marketing
učinkovit, a jeftin. Ima puno pregleda i automatski se povećava
šansa da ga vidi i potencijalni kupac. Kada prodam, budem
napisao”, rekao je.

Što se tiče cijene “lijeka” koji nudi, Rapčan je
istaknuo kako je teško odrediti cijenu sreće, samopouzdanja
i osjećaja slobode koje pruža ovaj prestižni automobil. No, po
trenutnoj cijeni od 45.999 eura s uključenim PDV-om, kupac se
moguće može osjećati preporođeno u luksuznoj ”mečki”.

Marketing stručnjaci često tvrde kako je za prodaju određenog
proizvoda ključna priča. S ovom duhovitom kampanjom, Jurica
Rapčan definitivno je uspio stvoriti priču koja privlači pažnju.
Sretno, Jurice!

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari