Nakon Zagreba i Splita

Rasprodana osječka konferencija financijske pismenosti oduševila posjetitelje

Igor Miličić

Rasprodana subotnja konferencija osobnih financija za koju se tražila ulaznica više, oduševila je okupljene, a teme obračunavanja troškova po karticama, potrošačkih prava i obveza banaka te povećanje osobne kreditne sposobnosti potakle su veliki interes i otvorile mnoga druga pitanja

Nakon Zagreba i Splita, Konferencija financijske pismenosti Toni
Milun 2.0 stigla je i do slavonske metropole. Osječka
konferencija održana je u Cinestaru Osijek pod svečanim
pokroviteljstvom Ministarstva financija.

Teme financijske održivosti, pametnog investiranja i upravljanja
novcem zainteresirale su slavonsku publiku na prvom danu koji je
bio posvećen poslovnim financijama, dok je subotnja konferencija
osobnih financija bila rasprodana tri dana unaprijed.

”Stvarno sam ugodno iznenađen, prvi dan skoro popunjen, drugi
dan osobne financije rasprodane, tako da je ovo dokaz da se u
Slavoniji itekako može organizirati konferencija i da postoji
interes. Veliki naglasak osječke konferencije stavili smo na
investiranje, a svi mladi i oni koji žele ulagati imali su
priliku saznati osnove kako bi već danas mogli određeni iznos
uložiti za svoju budućnost. Iduća je Rijeka, tako da pozivam sve
na Kvarneru i okolici da nam se pridruže ovoga
vikenda”, kazao je Toni Milun.

Prvi dan konferencije bio je namijenjen obrtnicima i
poduzetnicima koji su na zanimljivom predavanju Veronike
Galić
mogli saznati kojih je to deset najskupljih
računovodstvenih pogrešaka, a Milan Peterka
i Tihana Marković iz Centra za poduzetništvo
Osijek objasnili su koje financijske instrumente koristiti za
financiranje projekata. Odgovor na aktualno pitanje današnjice,
kako pomoći svojim radnicima u ostvarenju bolje mirovine,
prisutni su mogli saznati na interaktivnoj radionici pod vodstvom
Tamare Vrhovec Sekáč.

Rasprodana subotnja konferencija osobnih financija za koju se
tražila ulaznica više, oduševila je okupljene, a teme
obračunavanja troškova po karticama, potrošačkih prava i obveza
banaka te povećanje osobne kreditne sposobnosti potakle su veliki
interes i otvorile mnoga druga pitanja.

Tajne uvoda u investiranje otkrila je Sandra
Ferenčak
, poznata financijska blogerica i stručnjakinja
u korporativnim financijama koja se osvrnula na same početke
procesa investiranja, odnosno gdje i kako rasporediti novac. Kako
uz Google jeftinije kupovati i štedjeti objasnio je Miloš
Dimić
, stručnjak za performance marketing te se osvrnuo
na Google i načine na koje od nas prikuplja podatke. Zanimljivo
predavanje održala je i Yetunde Kristina Škorić
na temu povećanja kreditne sposobnosti i dobivanja povoljnijeg
kredita.

”Ovo je odlična prilika za sve naše građane da osvijeste kako u
banci postići bolje uvjete, bolje kamatne stope, kako bi odabrali
pravi oblik kredita i uštedjeli desetke tisuća eura. Publika je
danas bila divna, dvorana puna i drago mi je da kod ljudi postoji
veliki interes za ovu jako važnu temu”, kazala je mlada
magistrica ekonomije.

Za sve posjetitelje Julius Meinl osigurao je kavu u pauzama,
Mlinar je pripremio posebne pakete za ručak, a za ledeno
osvježenje pobrinula se voda Leda. Organizator konferencije
agencija je Meritum koja vodi projekte Tonija Miluna i Vrh
komunikacije iz Splita.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari