U modernom uredu u Osijeku vlada no stress atmosfera. Radni dan traje 6 sati i njeguje se ravnoteža između privatnog i poslovnog
Kompare.hr, vodeći hrvatski komparator osiguranja i telekomunikacijskih usluga osim što slovi kao koristan savjetodavac za građane i brend kojem se vjeruje, jednako je kvalitetan kad je u pitanju korisnička podrška i rad u istoj. Ruše klasične predrasude vezane za call centre, predstavljaju se svojim imenom, rad kod njih ne traje kao prolazni studentski posao, štoviše zapošljavaju “samo” 13 studenata, a agenti im se u prosjeku zadržavaju nešto duže od 2.5 godine. Funkcioniraju kao hub iskusnog prodajnog osoblja koji su svoju karijeru odlučili nastaviti u malo drugačijoj atmosferi.
Obzirom da je riječ o tvrtki koja već 11 godina postoji na hrvatskom tržištu i da njeni zaposlenici imaju zadatak pomoći korisnicima te da su za korisnike besplatni, ta uloga pomagača pozitivno zvuči i osjeti se i tijekom razgovora agenata s korisnicima.
6-satno radno vrijeme
U modernom uredu u Osijeku vlada no stress atmosfera. Radni dan traje 6 sati i njeguje se ravnoteža između privatnog i poslovnog. Omogućen je i rad od kuće, ali agenti zbog dobre ekipe, načina rada i ugodnog prostora većinom biraju rad iz ureda.
-
Pazimo da agent dostigne ciljeve, na plaćen godišnji odmor kako ne bilo odstupanja u plaći, ulažemo u njihovu edukaciju, a konkurentnost postižemo dnevnim natjecanjima. Vjerujem da fleksibilnost u radu i neograničen varijabilni dio plaće predstavljaju odlučujuće faktore za izbor karijere u ovom sektoru – priču počinje voditelj kompare.hr kontaktnog centra Krunoslav Kovačević.
I sam je prvo bio agent u kontaktnom centru. Iako po struci
inženjer mehanizacije u poljoprivredi, Krunoslav je u posljednje
tri godine rastao s kompare.hr-om.
-
U posljednjih 10 godina brusio sam iskustvo u prodaji kod raznih poslodavaca. Prošao sam sve odjele: od prodajnog mjesta, preko korisničke podrške, rada s privatnim i poslovnim korisnicima, do backofficea. U kompare.hr sam krenuo raditi prije tri godine kao agent na preporuku kolega s kojima sam radio u drugom call centru. Nakon godinu dana sam postao voditelj grupe proizvoda, a u konačnici voditelj odjela telekomunikacija. Najviše me veseli što ideje koje sam imao kao prodajni savjetnik, sada mogu provesti u djelo. Naravno, sretna i zadovoljna ekipa na poslu je na kraju dana najvažnija.
Osijek umjesto Zagreba, preporuke umjesto oglasa za posao
-
Prvi call centar osnovali su u Rijeci sa svega nekoliko prodajnih agenata. Odjel se proširio na 3 ureda u Rijeci i jedan u Zagrebu, dok se mali ured od nekoliko kvadrata u Osijeku već dva puta selio, širio te prerastao u ured od 800 kvadrata. Kao što su Microsoft i Apple krenuli iz garaže, a mi iz ureda slične kvadrature, nadamo se približnom poslovnom uspjehu – nastavlja u optimističnom tonu Kovačević.
Cijeli kompare.hr danas broji 140 zaposlenika koji izravno rade s korisnicima, uz marketing, IT i upravu koji čine ovu brojku puno većom. Telekom odjel sada čini 36 agenata i planiraju se nova zapošljavanja.
-
Razvijamo se stvarajući nove partnerske odnose i učvršćujući postojeće, te optimizacijom alata za usporedbu usluga što nas je i dovelo do pozicije vodećeg komparatora u zemlji. Kako priželjkujemo da sve više korisnika pronađe pravu i najpovoljniju uslugu za sebe, planiramo doprijeti do građana kroz još više kanala komunikacije.
Dobro iskustvo iz riječkog kontaktnog centra prenijelo se u Osijek. Kompare.hr čine ljudi koji su najčešće ranije radili u drugim kontakt centrima, kojima je Osijek bogat, pa je to jedan od razloga zašto je ured narastao baš u Osijeku. Prvenstveno zapošljavamo ljude koji bi se uklopili u kulturu Komparea. Preko 80% naših ljudi se zaposlilo putem sustava preporuka koji nam je osigurao prodajne agente fit za kompare.hr priču. To su uglavnom osobe spremne razvijati svoje komunikacijske vještine i ostvarivati atraktivna primanja s drugačijim načinom prodaje. Naša prodaja nije klasična, jer se korisnici obraćaju nama kako bi pronašli uslugu koja im najviše odgovara. Tko god se može uklopiti, više je nego dobro došao.
Zadovoljni zaposlenici stvaraju zadovoljne korisnike
Prošlo je vrijeme čekanja u redu na prodajnim mjestima različitih teleoperatera i traženje ponuda. Da je to tako, vidimo iz broja posjeta kompare.hr stranici svakog dana. Prednost za korisnike je definitivno i dostupnost stručne osobe koja će ih osobno uputiti u bilo kakvoj nedoumici, te vrijeme koje će pritom uštedjeti – naglašava Krunoslav.
Najčešće nerazumijevanje od korisnika dolazi iz činjenice da je savjetovanje i usporedba telekomunikacijskih usluga za korisnika zapravo besplatna.
-
U današnje vrijeme je razumljivo postaviti pitanje kako to da je nešto besplatno. Savjetovanje i usporedba usluga i cijena je besplatna za naše krajnje korisnike, jer se naplaćujemo od strane partnera po realizaciji zahtjeva. Ljudi koji još ne poznaju kompare.hr dovoljno, imaju krivu percepciju o našem načinu rada jer osim same usporedbe, putem nas mogu i ugovoriti uslugu. Na taj način na jednom mjestu mogu obaviti sve ono što je ranije zahtijevalo višednevno istraživanje i ugovaranje na prodajnim mjestima teleoperatera.
Savjetovanje i kupnja preko mobitela i e-maila
Cjelokupni proces usporedbe, odabira i kupnje telekomunikacijskih usluga obavlja preko mobitela i e-maila, što korisnicima nije stran koncept. Neki korisnici samo istražuju najpovoljnije ponude, pa je za takve korisnike potrebno nešto duže za realizaciju. Neki korisnici su spremni odmah ugovoriti novu uslugu, za što je dovoljan i samo jedan razgovor.
Kad je sigurnost podataka i kupnje usluge preko mobitela riječ, Krunoslav ističe da su bez obzira na to što im nije stran koncept, korisnici ipak dosta oprezni.
-
Ima otpora, no čak nam je drago što su oprezni. Kada shvate da su kod nas sigurni vraćaju nam se i u narednim godinama. Iznimno me veseli kada korisnici koji su odlučili ugovoriti telekom uslugu putem nas, naknadno ugovore i auto osiguranje ili dopunsko zdravstveno osiguranje. U realnom svijetu uvijek možemo očekivati i poneke probleme u procesu realizacije, no naši agenti uvijek imaju spremno rješenje i dostupni su putem više komunikacijskih kanala.
Što najviše utječe na povjerenje korisnika?
Niti jedan naš prodajni agent ne koristi alias, već u svakoj vrsti komunikacije s korisnikom stojimo pravim imenom, prezimenom i fotografijom. Agenta je uvijek moguće dobiti izravno na njegov telefonski broj. Također, na našoj web stranici kompare.hr, korisnici nas mogu i bolje upoznati. Recimo o meni mogu saznati da, osim automobila i fotografiranja, volim i dobro jesti u baranjskim restoranima – zaključuje ovu priču simpatični Krunoslav i ističe kako mu je drago raditi s tako kvalitetnim ljudima koji su prepoznali i usmjerili ga na poziciju na kojoj može i želi dati najviše od sebe.