500 evenata i brojne suradnje

Kreativne agencije Adverta proslavila prvih 10 godina poslovanja

Vlasnik Adverte Ivan Grgić istaknuo je upravo dio vezan uz realizaciju vidljivosti EU projekta koji postupno postaje "core business" agencije

U subotu 18. ožujka je u prostoru Arheološkog muzeja Osijek održana proslava desete godišnjice postojanja osječke Kreativne agencije Adverta. Uz brojne uzvanike, u odličnoj atmosferi popraćenoj ritmovima benda Munguru i DJ Flegme, uz modnu reviju osječke dizajnerice Yuniku prostor je bio ispunjen pozitivnom energijom, dobrim željama i osjećajem zahvalnosti što jedna takva poduzetničko – altruistička priča ulazi u drugo desetljeće postojanja.

Proslavom koja je bila namijenjena poslovnim partnericama / partnerima, suradnicima i prijateljima, organizatori su još jednom htjeli dokazati da su ljudi ključ uspjeha svakog projekta, ideje, poslovnog subjekta. Ljudi koji znaju prepoznati iskrene namjere, zdrav poslovni model i proizvod ili uslugu koja im je dana na konzumiranje. Taj krug ljudi koji se stvarao godinama pogonsko je gorivo koje potiče, motivira i inspirira.

Kreativna agencija Adverta proizvod je tada mlađahnih entuzijasta koji su osječkoj kulturnoj i glazbenoj sceni poželjeli ponuditi neke nove dimenzije. Prvotno kroz organizaciju manjih događaja, do kasnijih ljetnih specijala poput In da Sofe bez koje je ljeto u Osijeku posljednjih godina nezamislivo ili Urban festa Osijek koji je zacementirao poziciju grada na festivalskoj karti Europe. Konstantnim ulaganjem, educiranjem i praćenjem trendova, Kreativna agencija Adverta se profilirala kao pouzdan partner u realizaciji bilo kakvog oblika događaja, ali i kao agencija koja osmišljava, organizira i provodi razne marketinške kampanje. U posljednje vrijeme sve veći broj klijenata, od raznih poslovnih subjekata poput privatnih tvrtki, obrta i udruga do jedinica lokalne samouprave, odlučuju se angažirati Advertu pri realizaciji vidljivosti EU projekata. Sav spomenuti angažman napunio je agencijski portfolio s preko 500 različitih događaja i još nebrojeno puno raznih suradnji i angažmana.
Vlasnik Adverte Ivan Grgić istaknuo je upravo dio vezan uz realizaciju vidljivosti EU projekta koji postupno postaje “core business” agencije koja je i na tom polju unijela niz inovacija, nestandardni pristup i rješenja koja cijeli koncept dižu na višu razinu. No, to ne znači da nas ne očekuju i brojni događaji i drugi zanimljivi “ne EU projekti”, nego upravo suprotno. Od Adverte i dalje možemo očekivati da će biti aktivni dionik u kreiranju urbane, moderne i suvremene kulturno – glazbene scene grada Osijeka.

Do novog jubileja, pratite društvene mreže Agencije i budite dio kruga, dio momenta, dio energije zbog koje se svi možemo osjećati dobro i na što svi možemo uvijek biti ponosni. 

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari