Na dva dana

OŠ Jagode Truhelke predstavila svoj program učiteljicama iz Poljske partnerske škole

PR

Učiteljica poljskog jezika Karina Puls, učiteljica matematike Dorota Sochiera te ravnateljica Weronika Żymełka bile su u dvodnevnom pripremnom posjetu Osijeku i školi, od 9. do 10. ožujka, kako bi dogovorili ciljeve i planirane aktivnosti za mobilnost s učenicima koje će se provesti u svibnju ove godine

Osnovnu školu Jagode Truhelke prošlog su tjedna posjetile
učiteljice i ravnateljica kompleksa osnovne škole i vrtića ZSP
Rudnik iz mjesta Rudnik u Poljskoj. Poljska partnerska škola sa
svojim projektom pod nazivom “Škola sa zdravim pristupom” tek
započinje svoj put u KA1 mobilnostima unutar Erasmus+ programa, a
OŠ Jagode Truhelke s veseljem je prihvatila poziv na suradnju te
imala čast biti njihovim prvim domaćinom u provedbi
navedenog projekta.

Učiteljica poljskog jezika Karina Puls,
učiteljica matematike Dorota Sochiera te
ravnateljica Weronika Żymełka bile su u
dvodnevnom pripremnom posjetu Osijeku i školi, od 9. do 10.
ožujka, kako bi dogovorili ciljeve i planirane aktivnosti za
mobilnost s učenicima koje će se provesti u svibnju ove
godine.

Petero učenika njihove škole, od 6. do 8. razreda, u pratnji
učiteljica i ravnateljice bit će gosti OŠ Jagode Truhelke od
8. do 12. svibnja, u tjednu kada obilježavaju Dane škole i
pripremaju se za proslavu i obilježavanje 140 godina
postojanja škole. Prvog dana posjeta, djelatnice su prisustvovale
nastavnim satima u nekoliko razrednih odjela te su istaknule kako
su se u navedenoj osječkoj školi osjećale kao kod kuće i bile su
oduševljene pripremljenim aktivnostima.

Nakon susreta i dobrodošlice, učiteljice i ravnateljica posjetile
su nastavni sat učiteljice engleskog i njemačkog jezika
Katarine Ćorković Matančić koja je sa svojim
učenicima pripremila glazbeno-scenski nastup. Učenici šestih
razreda pjevali su i svirali poljsko-ukrajinsku narodnu pjesmu
Hej sokoły! čija je izvedba, pod vodstvom učiteljice Katarine,
impresionirala djelatnice koje su vrlo rado zapjevale zajedno s
njima.

Učenici koji pohađaju nastavu njemačkog jezika na istom su satu
izveli i dramsku točku u kojoj su uprizorili ulomak teksta kojeg
su nedavno učili i time razveselili te nasmijali prisutne gošće.
Osmaši su zatim poveli zanimljiv razgovor s gošćama u kojem su im
predstavili brojne i uspješne aktivnosti te međunarodne projekte
na nastavi engleskog i njemačkog jezika gdje uz jezične,
razvijaju i unaprjeđuju i svoje IKT vještine.

Učenici su ih htjeli bolje upoznati pa su im postavljali pitanja
o njihovoj školi, kraju, učenicima i aktivnostima koje provode.
Susret je priveden kraju u vrlo veseloj atmosferi, a gošće su
osmašima poželjele sreću na nadolazećim nacionalnim ispitima te
su naknadno videoporukama na tri jezika, poljskom, engleskom i
njemačkom, zahvalile učenicima i učiteljici Katarini.

Na sljedećem satu kod učiteljice engleskog i njemačkog jezika
Iris Zorić, djelatnicama su učenici sedmih
razreda prezentirali interaktivnu uporabu različitih digitalnih
aplikacija i web alata koje učestalo koriste u nastavi i za
nastavu engleskog i njemačkog jezika.

Na početku su ih bolje upoznali i videosnimkom proveli kroz
školu. Pokazali su im primjere i svoje uratke poput reklama,
čestitki, videosnimki i digitalnih knjiga na oba strana jezika iz
aplikacija Voki, Book Creator, Padlet, YouTube itd. Otkrili su
kako surađuju s učenicima i učiteljima u inozemstvu kroz
mnogobrojne međunarodne aktivnosti i projekte, što itekako
doprinosi razvoju govornih i jezičnih vještina učenika te njihova
samopouzdanja. Gošće su bile jako zadovoljne prezentacijama
učenika na engleskom i njemačkom jeziku te su poželjele susret
ovjekovječiti zajedničkom fotografijom.

Učenici petog razreda na satu razrednika kod učiteljice
informatike Đurđice Janković prezentirali su
razredna pravila i pravila ponašanja u školi koja su izrađivali u
web alatu Book Creator. Goste pozdravili su i učenici 1. b
razreda pjesmicom Zvončić u proljeće koju su otpjevali i
odsvirali zajedno sa svojom učiteljicom Dobrilom
Maričić
.

Proljeću su se pred gostima veselili i učenici 3. c razreda i
njihova učiteljica Silvija Petrović, otpjevavši
pjesmu Ode zima.

Učenici 7. c razreda na vrlo zanimljiv način poželjeli su gostima
dobrodošlicu na satu kemije gdje su učili o izotopima. Radili su
u skupinama te su dobili zadatak napisati simbol određenog
kemijskog elementa koji im je zadala učiteljica kemije
Sanja Merdić.

Predstavnici svake skupine izašli su ubrzo pred ploču i stali
jedan pokraj drugoga, a zatim su okrenuli i podignuli listove
papira na kojima su velikim slovima pisali simboli zadanih
elemenata. Pročitavši slova simbola kemijskih elemenata redom,
gošće su odmah uočile dobivenu riječ “Powitanieu” koja na
poljskom znači “dobrodošli” te su s veseljem zapljeskale
učenicima.

Grčku mitologiju uprizorili su i prikazali učenici 5. b razreda
na satu povijesti kod učiteljice Lene Cvenić
Lijić
. Weronika, Dorota i Karina tako su imale prilike
vidjeti i zanimljive rekvizite grčkih bogova koje su u skupinama
izradili petaši. Nakon posjeta nastavi, u školskoj čitaonici
održao se susret na kojem su gošće prezentirale svoju školu.
Doznali su da školu pohađaju 93 učenika te da je u najmanjem
razrednom odjelu pet, a u najvećem 17 učenika. Na kreativne
načine obilježavaju brojne prigodne dane tijekom godine.

Zaključili su i da je njihov obrazovni sustav vrlo sličan
njihovom. Učiteljica tehničke kulture i informatike
Višnja Cvek, kao koordinatorica prošlog
međunarodnog KA2 projekta Transforming FabLabs into
SteamLabs, predstavila je aktivnosti i rezultate rada unutar
projekta, kao i svoj rad s učenicima u STEM području.
Knjižničarka i koordinatorica KA1 projekta i Erasmus+
akreditacije, Irena Bando, predstavila je
gošćama aktualni KA1 projekt Krea(k)tivnost suvremenog učenja.

Školska psihologinja Martina Ivandić upoznala je
Poljakinje s radom s darovitim učenicima i identifikacijom
darovitosti u našoj školi. Zajedno s
pedagoginjom Anom Vukojević, prezentirala
je i prošlogodišnji projekt proveden u suradnji s osječkom
udrugom Klikeraj koji je rezultirao kreativnim i zanimljivim
radovima darovitih učenika.

Nakon vrlo uspješnog susreta u školi, gošće su odveli u
Dječje kazalište Branka Mihaljevića, gdje ih je srdačno dočekala
voditeljica Tatjana Grganović. Provela ih je
kroz kazalište koje naši učenici često posjećuju i upoznala ih s
aktivnostima koje se odvijaju u njemu tijekom godine.
Učiteljicama se kazalište jako svidjelo, posebno gledalište sa
šarenim sjedištima te krojačka soba, s kako kaže Karina,
umjetničkim štihom, u kojoj nastaju kostimi. Voditeljica Tatjana
gošće je na kraju razveselila poklonivši im nekoliko plakata
različitih predstava.

Sljedećeg dana, u petak, 10. ožujka, učitelj povijesti
Benjamin Lamza i pedagoginja, koordinatorica
ovog posjeta, Ana Vukojević, gošće su odveli u Baranju. Posjetili
su Park prirode Kopački rit, čije su ljepote oduševile djelatnice
poljske osnovne škole. Pun pogodak bio je i posjet
Prezentacijsko-edukacijskom centru Tikveš i istoimenom dvorcu
gdje su gošće uživale u interaktivnoj izložbi te su odlučile
vratiti se zajedno s učenicima i ponoviti posjet u svibnju.

Pune lijepih iskustava i dojmova, uz zahvalnost na vrlo srdačnom
gostoprimstvu djelatnicima naše škole, Weronika, Dorota i Karina
vratile su se u Rudnik te završile svoj pripremni posjet za
nadolazeću mobilnost s učenicima koji, kako nam kažu, nestrpljivo
i s uzbuđenjem iščekuju svibanj i ponovni dolazak u školu.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari