U natjecanju je sudjelovalo 17 timova, sastavljenih od preko 60 studenata, pri čemu su se tri projekta istaknula kao najkvalitetniji i čijim su autorima dodijeljene i prigodne nagrade te vrijedna priznanja od strane vlasnika i Uprave Saponije
Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku održana je tradicionalna
dodjela priznanja i nagrada najuspješnijim studentima natjecanja
održanog u okviru znanstveno-razvojne i stručne suradnje s
tvrtkom Saponia d.d. Riječ je o natjecanju u rješavanju poslovnog
slučaja provedenom u suradnji s Hrvatskom udrugom za marketing
(CROMAR), na kojem sudjeluju studenti u sklopu kolegija
“Marketing – strategije”.
Ove godine pred studente je postavljen izazov marketinškog
poslovnog slučaja na temu brenda Eco Active Nature, a riječ je o
još jednoj u nizu suradnji Ekonomskog fakulteta u Osijeku s
vodećim domaćim gospodarstvenicima, koje za cilj imaju pripremiti
studente za tržište rada te uspješno savladavanje suvremenih
poslovnih izazova, istovremeno osiguravajući sinergijske
učinke te dvosmjerni transfer znanja, iskustava i ideja između
akademske i poslovne zajednice.
Saponia d.d., jedan od najvećih poslodavaca u široj regiji te
jedna od najznačajnijih lokalnih, ali i nacionalnih tvrtki u
svojoj industriji i Ekonomski fakultet u Osijeku njeguju uspješno
partnerstvo još od 2014. godine. Ova važna lokalna sinergija i
službeno je nastavljena u listopadu 2021. godine, kada su
predstavnici obiju institucija potpisali sporazum o
znanstveno-stručnoj suradnji s ciljem razvoja znanstvene, stručne
i poslovne suradnje u nizu projekata od gospodarske i društvene
važnosti.
Studenti EFOS-a su tako od listopada prošle godine u sklopu
kolegija Marketing-strategije rješavali marketinški poslovni
slučaj iz poslovanja Saponije d.d. na temu brenda Eco Active
Nature. U natjecanju je sudjelovalo 17 timova, sastavljenih od
preko 60 studenata, pri čemu su se tri projekta istaknula kao
najkvalitetniji i čijim su autorima dodijeljene i prigodne
nagrade te vrijedna priznanja od strane vlasnika i Uprave
Saponije.
Iako je riječ o tri različita tima s tri različita rješenja,
zajednička odluka organizatora natjecanja je da se njihova
rješenja neće rangirati, budući da sva tri rješenja imaju svoje
vlastite posebnosti, zbog kojih je presuđeno da zaslužuju
dijeliti prvo mjesto. Timove prepoznate od strane Uprave i
vlasnika Saponije d.d., činile su studentice EFOS-a:
Anamarija Bagudić, Antonela Barać, Patricija Čorić,
Viktorija Ljubičić, Lorena Orašinović, Dora Pakšec, Ivona Rašić,
Emma Riedl, Klara Topalović, Anita Tutenov, Anja Vilk i
Vanja Vovk.
Na ovogodišnjem natjecanju sudjelovali su studenti 2. godine
diplomskog studija na smjeru marketing Ekonomskog fakulteta u
Osijeku, a sama studija slučaja organizirana je kao dio nastave
na obveznom kolegiju Marketing-strategije, pod vodstvom prof. dr.
sc. Marije Ham te u suradnji s Hrvatskom udrugom
za marketing (CROMAR).
U okviru kolegija, studenti se kontinuirano susreću sa stvarnim
poslovnim slučajevima iz prakse u suradnji s različitim
gospodarskim subjektima, čime već za vrijeme studija razvijaju
stručne vještine i kritički pristup za uspješno snalaženje na
tržištu rada.
“Da Ekonomski fakultet u Osijeku zaista gleda u budućnost kada je
riječ o akademskom i profesionalnom razvoju naših studenata,
najbolje potvrđuje pravovremeno osposobljavanje i priprema
studenata za tržište rada u sklopu znanstveno-stručnih suradnji,
kao što je ova s našim dugogodišnjim partnerima iz
Saponije”, istaknuo je prof. dr. sc. Boris
Crnković, dekan Ekonomskog fakulteta u Osijeku.
“Naposljetku, za čitavu lokalnu zajednicu, a posebice akademsku i
poslovnu, je od vitalne važnosti stvoriti čvrste temelje za opći
društveni boljitak, koji prije svega počivaju na obrazovanju naše
mladeži, a zatim i njihovom daljnjem profesionalnom razvoju u
sklopu tvrtki koje će danas-sutra postati njihovi poslodavci i u
sklopu kojih će pružati važan doprinos daljnjem socio-ekonomskom
napretku, kako na lokalnoj, tako i na nacionalnoj razini”,
zaključio je Crnković.