sportening prikuplja investicije

Luka Modrić uložio u sportsku aplikaciju koju je osmislio Slavonac

PR

Sportening je u nešto više od godinu dana u Zagrebu okupio tim od preko 50 ljudi

Sportening, društvena mreža koja
povezuje navijače širom svijeta, privukla je ulaganje
Luke Modrića
, jednog od najboljih nogometaša svijeta
posljednjeg desetljeća. Sportening je do sada prikupio preko 6
milijuna eura kapitala i uz nedavno otvoreni ured u San Franciscu
želi se pozicionirati uz bok vodećim društvenim mrežama
svijeta. 

Modrić: “Sportening povezuje navijače”

Za Luku Modrića Sportening predstavlja prvo startup ulaganje, a
objasnio je zašto je odabrao baš Sportening:

“Kad sam vidio koliko su strastveni u Sporteningu u želji da
naprave platformu koja povezuje i stvara dodatnu vrijednost za
navijače, odlučio sam se uključiti. Stadioni imaju limitirane
kapacitete, barovi i pubovi su nedavno bili zatvoreni i u takvim
okolnostima navijači ne mogu ostvariti osjećaj pripadnosti i
zajednice. Sportening rješava taj problem i želja mi je da ovim
ulaganjem barem djelomično vratim navijačima za sve u
karijeri!” 

Modrić je na Instagramu objavio video snimljen u njegovoj kući u
Madridu, u kojem detaljno objašnjava razloge svog novog ulaganja,
a vide se i neki od njegovih brojnih trofeja.

U karijeri je osvojio četiri Lige prvaka i bio je proglašen za
najboljeg nogometaša svijeta 2018. godine. Jedini je igrač u
povijesti koji je u istoj sezoni proglašen za najboljeg igrača
prema FIFA-i i UEFA-i, osvojio Zlatnu loptu i bio proglašen za
najboljeg igrača Svjetskog prvenstva.

6 milijuna korisnika 2023. 

Sporteningu se već pridružilo 250.000 navijača, a svakog se dana
pridruži još preko 2.000 novih navijača iz cijelog svijeta. Iz
kompanije javljaju kako u sljedećih 16 mjeseci na platformi
očekuju preko 6 milijuna korisnika. 

Osim Luke Modrića u Sportening su do sada uložili veterani
Silicijske doline poput Ralph Hoa, koji je bio 11. zaposlenik
kompanije X.com (kasnije PayPal), radivši s Elonom Muskom i
Peterom Thielom. Ho je kasnije postao i COO Peter Thielovog
investicijskog fonda Clarium Capital. Uz Hoa, Sportening je
podržao i Sean Ellis, autor knjige “Hacking Growth” koji je jedan
od zaslužnih ljudi za strelovit uspon kompanije Dropbox. U
Sportening je investirao i Sacha Dragić, osnivač Superbet grupe
koja je ranije akvizirala Superology, kompaniju iza koje također
stoji Ivan Klarić, osnivač Sporteninga.

Ured u Silicijskoj dolini

Ivan Klarić, inače Slavonac iz Županje, prisutan
je na hrvatskoj startup sceni posljednjih 10 godina te je osim
osnivanja Sporteninga i Superologya podržavao i druge
poduzetnike, uloživši u Good Game, TalentLyft, Stemi i Fueloyal.
Klarić danas živi u Silicijskoj dolini gdje želi pozicionirati
Sportening uz bok vodećim svjetskim društvenim mrežama.

“Sport je ljudima potreban zbog osjećaja pripadnosti, stvaranja
zajednice i zabave. Navijači su na internetu zanemareni i za nas
je bilo nedopustivo da najveća svjetska zajednica okupljena oko
svojih sportskih timova nema svoje mjesto. Taj problem želimo
riješiti u Sporteningu i osigurati da navijači imaju vlastitu
platformu. Lukina podrška dolazi u najboljem trenutku”, kaže
Klarić.

Sportening je u nešto više od godinu dana u Zagrebu okupio tim od
preko 50 ljudi, među kojima i povratnike iz velikih tehnoloških
kompanija poput Googlea. Trenutačno imaju urede u Zagrebu i San
Franciscu, a uskoro planiraju otvoriti i ured u Londonu.

Sportening je dostupan putem platformi Google Play, App Store i
Huawei AppGallery, a uz klubove iz liga petice, aplikacija je
otvorena i za navijače klubova iz HNL-a, a jedan od klubova
partnera je i NK Osijek.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari