Sportening je u nešto više od godinu dana u Zagrebu okupio tim od preko 50 ljudi
Sportening, društvena mreža koja
povezuje navijače širom svijeta, privukla je ulaganje
Luke Modrića, jednog od najboljih nogometaša svijeta
posljednjeg desetljeća. Sportening je do sada prikupio preko 6
milijuna eura kapitala i uz nedavno otvoreni ured u San Franciscu
želi se pozicionirati uz bok vodećim društvenim mrežama
svijeta.
Modrić: “Sportening povezuje navijače”
Za Luku Modrića Sportening predstavlja prvo startup ulaganje, a
objasnio je zašto je odabrao baš Sportening:
“Kad sam vidio koliko su strastveni u Sporteningu u želji da
naprave platformu koja povezuje i stvara dodatnu vrijednost za
navijače, odlučio sam se uključiti. Stadioni imaju limitirane
kapacitete, barovi i pubovi su nedavno bili zatvoreni i u takvim
okolnostima navijači ne mogu ostvariti osjećaj pripadnosti i
zajednice. Sportening rješava taj problem i želja mi je da ovim
ulaganjem barem djelomično vratim navijačima za sve u
karijeri!”
Modrić je na Instagramu objavio video snimljen u njegovoj kući u
Madridu, u kojem detaljno objašnjava razloge svog novog ulaganja,
a vide se i neki od njegovih brojnih trofeja.
U karijeri je osvojio četiri Lige prvaka i bio je proglašen za
najboljeg nogometaša svijeta 2018. godine. Jedini je igrač u
povijesti koji je u istoj sezoni proglašen za najboljeg igrača
prema FIFA-i i UEFA-i, osvojio Zlatnu loptu i bio proglašen za
najboljeg igrača Svjetskog prvenstva.
6 milijuna korisnika 2023.
Sporteningu se već pridružilo 250.000 navijača, a svakog se dana
pridruži još preko 2.000 novih navijača iz cijelog svijeta. Iz
kompanije javljaju kako u sljedećih 16 mjeseci na platformi
očekuju preko 6 milijuna korisnika.
Osim Luke Modrića u Sportening su do sada uložili veterani
Silicijske doline poput Ralph Hoa, koji je bio 11. zaposlenik
kompanije X.com (kasnije PayPal), radivši s Elonom Muskom i
Peterom Thielom. Ho je kasnije postao i COO Peter Thielovog
investicijskog fonda Clarium Capital. Uz Hoa, Sportening je
podržao i Sean Ellis, autor knjige “Hacking Growth” koji je jedan
od zaslužnih ljudi za strelovit uspon kompanije Dropbox. U
Sportening je investirao i Sacha Dragić, osnivač Superbet grupe
koja je ranije akvizirala Superology, kompaniju iza koje također
stoji Ivan Klarić, osnivač Sporteninga.
Ured u Silicijskoj dolini
Ivan Klarić, inače Slavonac iz Županje, prisutan
je na hrvatskoj startup sceni posljednjih 10 godina te je osim
osnivanja Sporteninga i Superologya podržavao i druge
poduzetnike, uloživši u Good Game, TalentLyft, Stemi i Fueloyal.
Klarić danas živi u Silicijskoj dolini gdje želi pozicionirati
Sportening uz bok vodećim svjetskim društvenim mrežama.
“Sport je ljudima potreban zbog osjećaja pripadnosti, stvaranja
zajednice i zabave. Navijači su na internetu zanemareni i za nas
je bilo nedopustivo da najveća svjetska zajednica okupljena oko
svojih sportskih timova nema svoje mjesto. Taj problem želimo
riješiti u Sporteningu i osigurati da navijači imaju vlastitu
platformu. Lukina podrška dolazi u najboljem trenutku”, kaže
Klarić.
Sportening je u nešto više od godinu dana u Zagrebu okupio tim od
preko 50 ljudi, među kojima i povratnike iz velikih tehnoloških
kompanija poput Googlea. Trenutačno imaju urede u Zagrebu i San
Franciscu, a uskoro planiraju otvoriti i ured u Londonu.
Sportening je dostupan putem platformi Google Play, App Store i
Huawei AppGallery, a uz klubove iz liga petice, aplikacija je
otvorena i za navijače klubova iz HNL-a, a jedan od klubova
partnera je i NK Osijek.