Telemach Hrvatska

TELE2 otišao u povijesti: Imaju novo ime, a vlasnici najavili i ulaganje ‘teško’ 230 milijuna eura

United Grupa preimenovala Tele2 u Telemach Hrvatska te najavljuje ulaganje do 230 milijuna eura u razvoj mobilne i fiksne optičke mreže

Tele2 od jučer posluje pod imenom Telemach Hrvatska, objavili su
iz United Grupe, matične kompanije tog domaćeg telekoma. Grupa sa
sjedištem u Nizozemskoj ujedno planira uložiti do 230 milijuna
eura u daljnju modernizaciju mobilne mreže za potpuno 5G iskustvo
i izgradnju najsuvremenije optičke mreže u toj hrvatskoj
kompaniji.

United Grupa, vodeći pružatelj telekomunikacijskih usluga i
medija u jugoistočnoj Europi, tijekom sljedećih pet godina
planira uložiti do 130 milijuna eura u mobilnu mrežu Telemacha
Hrvatska. Investicije će biti usmjerene u proširenje pokrivenosti
mrežom, cjelovito poboljšanje kvalitete mobilne usluge i uvođenje
ultrabrze 5G mobilne mreže s početkom u 2021. godini – stoji u
priopćenju za javnost.

Najbolja kvaliteta mobilne mreže

Uz investicije u mobilnu mrežu Telemacha Hrvatska, United Grupa
uložit će do 100 milijuna eura u izgradnju najsuvremenije optičke
mreže koja će privatnim i poslovnim korisnicima omogućavati
ultrabrzi širokopojasni internet po brzinama do 10 gigabita.

“Tom investicijom Telemach Hrvatska uskoro će omogućiti najbolju
kvalitetu mobilne mreže i nove mobilne usluge zajedno s najboljom
fiksnom mrežom dostupnom u Hrvatskoj”, rekao je Viktor Pavlinić,
predsjednik Uprave Telemacha Hrvatska. “Za naše postojeće i nove
korisnike to znači da će na raspolaganju imati cjelovitu ponudu
najnaprednijih usluga i proizvoda s najboljom kvalitetom i
iskustvom korištenja”, dodao je Viktor Pavlinić.

Iduće godine predstavljaju novi vizualni identitet

United Grupa kupila je Telemach Hrvatska u svibnju 2019. godine.
Riječ je o prvoj akviziciji nakon što je BC Partners postao
vlasnik United Grupe u ožujku iste godine, što je ujedno bila i
jedna od dosad najvećih transakcija u jugoistočnoj
Europi. Telemach Hrvatska nastavit će korisnicima nuditi
proizvode i usluge pod brendom Tele2, a novi vizualni identitet
predstavit će tijekom prve polovice 2021. godine.

“Naše investicije pokazuju predanost United Grupe hrvatskom
tržištu i daljnjem jačanju naše liderske pozicije u regiji”,
rekla je Victoriya Boklag, predsjednica Uprave United Grupe.
“Poslujući istodobno u telekomunikacijskom i medijskom sektoru
kao i u e-trgovini, naša platforma ujedinjuje vodeće operatore i
najbolje proizvođače medijskog sadržaja u jugoistočnoj Europi”,
dodala je.

Jedno od najvećih stranih ulaganja u Hrvatskoj

United Grupa ističe da će spomenute investicije, koje su jedno od
najvećih stranih ulaganja u Hrvatskoj, omogućiti Telemachu
Hrvatska dodatno jačanje već snažnog konkurentskog položaja na
tržištu te privlačenje novih korisnika, i to zahvaljujući
kvaliteti mreže, zanimljivim ponudama i vrhunskoj korisničkoj
podršci. Do kraja 2020. godine United Grupa imat će oko 10
milijuna korisnika i 11 tisuća zaposlenika u sedam država.
Trenutačno u Hrvatskoj zapošljava oko 950 zaposlenika i spremni
su za daljnji rast.

Tvrtke u sastavu United Grupe poznate su po najvišoj kvaliteti
sadržaja, proizvoda i usluga na svojim tržištima. Tako je
bugarski operator Vivacom, u vlasništvu United Grupe, osvojio
nagradu tvrtke Ookla za najbržu mobilnu mrežu u Europi u prvom i
drugom kvartalu 2020., dok je operator Telemach Slovenija osvojio
Umlautov certifikat Best in Test za najbolju mobilnu i
internetsku mrežu u 2019. i 2020. godini.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari