Hotel Osijek u nedjelju je na društvenim mrežama objavio vijest koja je podijelila građane
“Vrijeme je renovacija, a stiglo je vrijeme i za nove boje! Hotel uskoro postaje narančast!”
Građane je ova vijest poprilično iznenadila, neke ugodno, dok su neki izričito branili bijelo-plave boje koje smatraju simbolom Osijeka. Bez obzira za koju se boju odlučili, sigurno je da o vanjštini Hotela Osijek uvelike ovisi i vizura centra grada. Sa svojih 62 metra visine, ovaj hotel treća je najviša zgrada u Osijeku.
Nakon puna 4 dana neprekidnog komentiranja, pohvala i kritika građana, saznali smo pravu istinu o bojenju hotela. Svi oni koji su se uplašili promjene mogu odahnuti, obojit će se samo jelovnik s novim jelom – Orange Chicken! Iza ove ideje stoji marketinška agencija Reroot koja je na ovaj način najavila uvođenje novog jela u azijsku ponudu iza čijeg naziva Orange Chicken, stoji cijela simbolika bojenja u narančasto. Piletina u tempuri prelivena umakom od chilija i naranče u kombinaciji s rižom i povrćem zvuči jednako zanimljivo i neobično kao cijela narančasta priča.