slavonia.travel

Pet slavonskih županija predstavilo jedinstvenu turističku platformu

PR objava

Osjeti. Okusi. Upoznaj. Slavonija – tri su ključne poruke nove digitalne platforme usmjerene domaćim gostima, koja uključuje pomno osmišljenu komunikacijsku strategiju, promociju na društvenim mrežama i novu web stranicu. Cilj je na jednom mjestu dobiti sve informacije o regiji koju zajednički predstavlja pet županijskih turističkih zajednica

U trenutku kada se mijenjaju trendovi u putovanjima, u Zagrebu je
predstavljena nova web platforma Slavonia.Travel, na kojoj se zajednički
predstavljaju najjači turistički aduti pet županija –
Virovitičko-podravske, Požeško-slavonske, Brodsko-posavske,
Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske. Eno-gastro ponuda,
gostoljubivost, dva parka prirode, rijeke, bogate šume, aktivni
odmor, dvorci, kurije, utvrde, muzeji, opušten način života…,
Slavonija je pravi izbor za sve one koji žele putovati u
vremenima u kojima se vodi računa o budžetu i još se uvijek pazi
na socijalnu distancu, no – s druge stane – želi se uživati u
slobodi koju putovanja pružaju.

“Nova platforma potencijalnom gostu pruža ključne informacije o
našoj jedinstvenoj destinaciji koju svakako treba osjetiti,
okusiti i upoznati. Kao klaster proteklih godina zajednički
provodimo promotivne aktivnosti, no u digitalno vrijeme ova je
komunikacijska platforma iznimno važno mjesto za inspiraciju za
putovanje i informaciju o destinaciji Slavonija”, istaknula je
Rujana Bušić Srpak, koordinatorica klastera
Slavonija i direktorica TZ Vukovarsko-srijemske županije.

Platforma je temeljena na novom Strateškom marketinškom planu za
Slavoniju koji je s jedne stane obuhvatio homogen i cjelovit
prostor, dok s druge svaka od pet županija ima svoje
specifičnosti.

“Znamo da turistički proizvod ne poznaje administrativne granice,
pokušali smo odgovoriti što taj prostor veže, što ga ujedinjuje i
koji je zajednički nazivnik”, istaknula je  
Snježana Boranić Živoder s Instituta za turizam
te se osvrnula na turističke trendove. Traži se zeleno, ekološki
očuvano, neotkriveno, turistički “nepotrošeno” i iskreno, a
vezano uz aktualnu situaciju važna je sigurnost i odredišta bez
gužvi. Prostranstva Slavonije u tom su kontekstu “in” i savršeno
odgovaraju na te zahtjeve.

“Slavonia.Travel ima dvije dimenzije – destinacijsku i
proizvodnu, a arhitektura i dizajn su jednostavni, pa se
korisnici bez problema kreću po svim sadržajima i segmentima
weba. Platforma nadograđuje, a ne zamjenjuje postojeće web
stranice županijskih turističkih zajednica, detaljni sadržaji,
servisne i druge informacije i dalje su na tim stranicama.
Primarna funkcija nove web platforme je pozitivan utjecaj na prve
 tri faze procesa odluke krajnjeg korisnika o putovanju –
inspiracija, razmatranje, odabir destinacije. A za daljnje korake
na tom putu, putovanje, itinerer…, korisnik i dalje koristi
postojeće web stranice”, ističe Hrabren Suknaić,
direktor S.T.A.R. Digitala, agencije koja je autor projekta
Slavonia.Travel.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari