Zbog hita na internetu Hrvatima je stigla poslovna ponuda iz daleke Švedske
Proizvodnja i trgovina u vrijeme koronakrize nije jednostavna i
mnogi trpe štetu. No ima i onih koji kupce traže kreativnim
idejama.
Tako smo u Osijeku pronašli proizvođača rakije koja je postala
apsolutni hit zbog izazova na društvenim mrežama.
“Uplašio sam se, prvi su se na udaru našli restorani i kafići”
Nedaleko od Osijeka, Dinko pakira svoje rakije jer
unatoč koroni, posao ide. Doduše ne uobičajenim
kanalima, ali prodaja ide više nego dobro.
“Jesam se uplašio jer prvi koji su se našli na udaru jesu kafići
i restorani koji su naši najveći potrošači”, rekao je proizvođač
rakije Dinko Romić.
Koja je onda tajna uspjeha? Kaže Dinko. “Spoj slavonske tradicije
i kvalitete, ali i suvremenog dizajna te oglašavanja putem
inteneta.”
“Trusni i ti jednu…”
Poznati glumac osječkog HNK Miroslav Čabraja i
gimnastičar Robert Seligman, na društvenim mrežama pokrenuli
su izazov “Trusni i ti jednu”. Čašica dnevno, uvjereni
su, dobra je za zdravlje.
I rodila se ideja o lančanoj reakciji nominirajući prijatelje da
popiju i oni jednu, snime se i objave to na svojemu profilu.
“Gle, to bi mogla bit dobra ideja, ajmo truskat svi. Ja
reko, dobro, ajde ti prvi postavi na svoj, ja ću ti odgovoriti i
onda ćemo par prijatelja nominirati i vidjeti kako to ide”,
ispričao je kako je sve počelo Čabraja.
Uključile su se poznate osobe
I krenulo je. Gotovo tisuću novih izazova pojavilo se na
mrežama, a uključile su se i poznate osobe pa je
izazov postao hit.
“Događa se ‘bum’. Gore mreže, gori telefon. Ljudi žele probati,
žele snimati. Neki naruče jednu pa se snime, neki odmah
naruče još jednu”, kaže Romić.
Rakiju sam razvozi automobilom po gradu prema narudžbi, ali
javljaju se i restorani diljem Hrvatske kojima dostavlja poštom.
No javljaju se i stranci.
Nominirali ministra zdravstva
“Javio nam se jedan gospodin iz Švedske koji je bio oduševljen
kvalitetom rakije i samim njenim izgledom i ponudio nam je jako
lijepu svotu da se uključi s nama u biznis”, ispričao je Romić.
No sam marketing nije dovoljan. Treba i marljivo raditi.
Brinuti se o voćkama na zemlji, pratiti tehnologiju. Moraju se
imati nove ideje pa će izgraditi i kušaonicu na samoj rijeci
Dravi. Proizvodnju će širiti, a izazov ide dalje. Nominirani su –
novi prijatelji.
“U sljedećem izazovu nominiram svog prijatelja Vilija Beroša.
Trusni i ti jednu!”, nominirao je Čabraja ministra zdravstva.