Nakon što je izdao maxi singl "Albino Kuhača" za Aquarius Records, bend Perpetuum Mobile zasukao je rukave i bacio se na izradu svog prvog spota.
Spot je rađen za pjesmu Prodavač Limunade, a glavni zadatak spota bio je lik prodavača prebaciti iz svijeta imaginacije u stvarnost i na taj način približiti ga svima koji misle da za njega još uvijek nisu čuli. Prodavača limunade utjelovljuje Aljoša Čepl, izuzetno talentirani mladi glumac, student pete godine Glume i lutkarstva Umjetničke akademije u Osijeku, a sve pod budnim okom legendarnog snimatelja, montažera i fotografa Igora Miličića.
Iako su na prvi pogled pjesma i spot šaljivi ipak prenose dublju
poruku i upozoravaju na poremećen sustav vrijednosti u društvu u
kojemu se ističu osobe bez pravog pokrića. Upravo takve ljude na
pomalo sarkastičan način predstavlja lik prodavača
limunade.
Scenarij spota prati pjesmu i opisuje svakidašnjicu prodavača
limunade, a osmišljen je od strane članova benda o kojima više
možete saznati