Na današnjoj konferenciji za medije tekstilne tvrtke Radl d.o.o., predstavljen je novi poduzetnički projekt koji za cilj ima unapređenje modne i tekstilne industrije u Hrvatskoj, ali i u regiji.
Na današnjoj konferenciji za medije tekstilne tvrtke Radl d.o.o., predstavljen je novi poduzetnički projekt koji za cilj ima unapređenje modne i tekstilne industrije u Hrvatskoj, ali i u regiji.
Riječ je o vlastitom modnom brandu Lukabu, rezultatu zajedničkog projekta modne dizajnerice Marine Ljubojević, koja završava renomiranu talijansku modnu školu Callegari, i ekonomistice Dore Radl Ćućić, vlasnice tekstilne tvrtke. Lukabu je novi osječki modni brand 100% domaće proizvodnje.
Prva modna linija i kolekcija za ljeto 2012. predstavljenja će biti sutra na modnoj reviji koja će se održala u Cocktail baru Bar Ka. Elegantna kolekcija upotpunjena je kombinacijama pastelnih i proljetnih boja te laganih i lepršavih materijala s originalnim detaljima koji neizmjerno podsjećaju na boho/gipsy stil. Nove kreacije, koje se zasada obraćaju samo ženskoj populaciji, nositi će manekenke osječke akademije modelinga modne agencije Glowmodels. Lukabu namjerava uskoro ponuditi i odjeću za muškarce i djecu.
Cilj projekta je probuditi uspavanu modnu scenu i ujedno promovirati novi pristup industrijske proizvodnje uz modno savjetovanje te ujedno takvim pristupom unaprijediti nekada moćnu hrvatsku tekstilnu industriju.
“Kao i naš dosadašnji rad, većina tekstilne industrije u Hrvatskoj odnosi se na konfekcioniranje koje je temeljeno na lohn poslovima za strane partnere, a mi smo dodanu vrijednost prepoznali upravo u prilici da razvijemo punu proizvodnju tekstilnih proizvoda. Naime, sukladno smjernicama Razvojne strategije tekstilne i odjevne industrije Hrvatske, orijentirali smo projekt na proizvodnju vlastitog proizvoda, odnosno robne marke”, naglasila je na konferenciji za medije vlasnica tekstilne tvrtke, Dora Radl Ćućić.
Pozitivna praksa, ali i primjeri inovativnosti značajni su u vrijeme recesije, za koje mnogi uspješni poduzetnici smatraju da je i prilika za odvažne da kreiraju dodanu vrijednost sektoru u kojem djeluju.
“Strateška suradnja modnog dizajna i industrijske proizvodnje kroz novi poduzetnički pothvat omogućit će nam ostvarivanje komparativne prednosti nad konkurencijom, ali i stvarati nova radna mjesta koja su u Osijeku, Slavoniji pa i u cijeloj Hrvatskoj itekako potrebna. Također, Lukabu kao modna marka, isključivo je 100% domaći proizvod, jer su u proces od kreiranja same ideje, nabave materijala, proizvodnje i prodaje uključeni hrvatski suradnici i partneri”, posebno ističe vlasnica tvrtke.
Lukabu modni brand
LUKABU modni brand jedinstvenim čini kvaliteta izrade svakog pojedinog odjevnog komada dobivena industrijskom prilagodljivošću svim konfekcijskim brojevima, temeljenim na ograničenim dizajnerskim edicijama. Lukabu svoj modni izričaj i inspiraciju pronalazi u čestim putovanjima i promjenama okruženja dizajnerice, a prvu modnu liniju čini kolekcija za ljeto 2012. koja dolazi u stilu elegantnog boho/gipsy chic-a, inspriranog zemljom Rumunjskom. Niti vodiljom “Lukabu, ne drži ga mjesto”, novi modni brand želi naglasiti avanturistički stil odjeće s kojom se u tren oka može obići svijet. Novi modni brand Lukabu potražite na internet stranicama www.lukabu.com i Facebook društvenoj mreži.
PR objava