H&M kao prva modna kompanija pokreće globalnu inicijativu prikupljanja odjeće

H&M je prva modna kompanija koja pokreće inicijativu prikupljanja odjeće na svjetskoj razini. Od veljače 2013. kupci će moći donijeti rabljenu odjeću u H&M prodavaonice svih 48 tržišta.

Održivost je važan dio H&M-ove ponude i H&M nastoji smanjiti utjecaj odjeće na okoliš tijekom cijelog njezinog životnog ciklusa.

“Naši napori po pitanju održivosti ukorijenjeni su u posvećenosti društvenoj i ekološkoj odgovornosti. Želimo napraviti nešto dobro za okoliš i zato sada svojim kupcima nudimo praktično rješenje: mogućnost ostavljanja svoje iznošene ili oštećene odjeće kod H&M-a”, kaže Karl-Johan Persson, glavni direktor H&M-a.

H&M će biti prva modna kompanija koja uvodi prikupljanje odjeće u odabranim prodavaonicama diljem svijeta. Kroz ovu globalnu inicijativu, kupci H&M-a moći će, izbjegavanjem tekstilnog otpada, štedjeti prirodne resurse i pridonijeti smanjenom utjecaju na okoliš. Prihvatit ćemo bilo koji odjevni predmet od bilo koje marke i u bilo kojem stanju. Za svaku predanu torbu s odjećom, kupac će dobiti kupon s 15% popusta na omiljeni odjevni predmet. Prikupljenu odjeću zatim obrađuje H&M-ov partner, I:Collect, koji pruža infrastrukturu u kojoj se potrošačka roba ponovno prerađuje i stavlja na raspolaganje za ponovnu uporabu.

[span class=camera]FOTO: Otvoren H&M Osijek[/span]

zastino%20lice495.jpg

Svake godine tone tekstila bacaju se u kućno smeće i završavaju na odlagalištima otpada. Čak 95 posto ove odjeće moglo bi se ponovno iskoristiti: ponovno nositi, ponovno upotrijebiti ili reciklirati – ovisno o stanju odjeće. Dugoročno H&M želi smanjiti utjecaj odjeće na okoliš tijekom čitavog njezinog životnog ciklusa i stvoriti sustav zatvorene petlje za tekstilna vlakna. Cilj je pronaći tehnička rješenja za ponovnu uporabu i recikliranje tekstilnih vlakana na široj razini. Upravo zato H&M je osnovao zakladu Conscious: kako bi podržao inovaciju o zatvaranju petlje u segmentu tekstila i društvene projekte duž H&M-ovog lanca vrijednosti.

PR objava

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari