Glavni kreativac Pornhuba stiže na Digital Shapers konferenciju

Kako ustrojiti digitalni odjel unutar kompanije, kako automatizirati marketing ili kako izgraditi globalnu kompaniju u Hrvatskoj samo su neka od pitanja na koja će odgovore dati konferencija "Digital Shapers" koja će se 30. studenog u organizaciji RTL-a Hrvatska održati u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema.

U Zagreb tom prilikom stižu brojni stručnjaci koji će kroz
predavanja i panele predstaviti uspješne projekte iz područja
digitalne transformacije.

Među njima će biti i Alex Katz, jedan od dvojice
osnivača marketinške agencije Officer & Gentleman,
najpoznatije po tome što godinama radi na promotivnim kampanjama
za Pornhub. Njegova radionica pod nazivom “Tehnologija:
Kako je Pornhub postao viralan”
dat će polaznicima
priliku da sami kreiraju osnove vlastite viralne kampanje za
najveću svjetsku mrežu za odrasle.

Katz je nagrađivani kreativac koji je tijekom prošlog desetljeća
radio za najbolje svjetske agencije kreirajući kampanje za
globalne brendove poput Samsunga, Googlea ili Microsofta.

Tijekom radionice ću govoriti o specifičnim ograničenjima s
kojima se suočavamo prilikom kreiranja kampanja, kao i o
strategijama koje koristimo da bi ih izbjegli”
, najavio je
Katz.

U Zagreb stiže i Evangelos Papathanassiou, čovjek s dvadeset
godina iskustva u digitalnom marketingu, ugledni konzultant među
čijim klijentima su Bertelsmann, RTL, ProSieben, RedBull Media
House, Sport1, Bayern Munich, Bundesliga, UEFA i drugi.

Pomogao sam kompanijama da shvate nove poslovne mehanizme i
da se prilagode digitalnom svijetu i to puno prije termina
digitalna transformacija
“, otkrio je Papathanassiou.

Na konferenciji “Digital Shapers” gostuje i Richard
Rodgers
, šef marketinga u Infobipu, inače najvećoj
hrvatskoj softverskoj kompaniji. U svojoj 20 godina dugoj
karijeri bio je i poduzetnik i investitor, vlasnik tvrtke za
digitalni marketing, a s obzirom na to da usluge Infobipa koristi
više od četiri milijarde ljudi diljem svijeta, sigurno ima puno
toga za ispričati. Jednako kao i Matija Žulj,
osnivač Agrivija, jedne od osam najboljih poljoprivrednih
aplikacija na svijetu koja je pokrenula digitalnu transformaciju
u sektoru poljoprivrede. U ovom trenutku Agrivi je dostupan na 17
jezika i koristi ga više od 40 tisuća poljoprivrednika u više od
150 zemalja svijeta.

Inače, RTL će platformu Digital Shapers provoditi tijekom cijele
godine – pratit će se napredak i priče digital shapera,
promovirati njihovi projekti, pratiti dobre prakse iz drugih
zemalja, a plan je i razvoj indexa digitalne transformacije.

Uz inspirativna predavanja i panele koji će se održavati u dvije
dvorane Kaptol Boutique Cinema te niz praktičnih radionica, na
konferenciji će po prvi put biti izabran i Digital Shaper
Hrvatske. Riječ je o nagradi za pojedinca koji je svojim radom
dao doprinos digitalizaciji i promjeni Hrvatske.

SiB.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari