Kako je prošle godine u zadnji tren morao otkazati svoj dolazak, ove godine će to nadoknaditi i otkriti domaćoj publici s kojim se izazovima susreće u smišljanju kreativnih rješenja za pornografsku industriju.
Kreativac koji stoji iza reklamnih kampanja za Pornhub,
Alex Katz, stiže na RTL-ovu konferenciju Digital
Shapers i bit će to njegovo prvo gostovanje u Hrvatskoj. On je,
naime, jedan od osnivača marketinške agencije Officer &
Gentleman koja je Pornhub učinila viralnim. Kako je prošle godine
u zadnji tren morao otkazati svoj dolazak, ove godine će to
nadoknaditi i otkriti s kojim se sve izazovima susreće u
smišljanju kreativnih rješenja za pornografsku industriju.
“Rad s Pornhubom jedno je od najboljih iskustava u mojoj
karijeri. Iako se radi o proizvodu koji je vrlo izazovno
promovirati, u Pornhubu je okupljen sjajan tim ljudi s kojim je
ugodno surađivati jer su otvoreni prema novim idejama i rado
prihvaćaju kreativna rješenja za koja nisu sigurni kako će ih
publika prihvatiti”, rekao je Katz.
Osim njega, u zagrebački Kaptol Boutique Cinema 29. studenog
stiže još cijeli niz zanimljivih govornika.
Među njima je i Saruul Krause-Jentsch koja je
osnovala jednu od prvih podcast mreža u Njemačkoj, a prije toga
je radila u strateškom odjelu medijske korporacije Bertelsmann
gdje je bila odgovorna za unutarnje i međunarodne suradnje te je
vodila razvoj digitalnih poslovnih marki VOGUE, GLAMOR i GQ na
Condé Nast Publications u Njemačkoj.
Stiže i direktor digitalne strategije za BMG, jedne od najbrže
rastućih glazbenih tvrtki u svijetu, Christopher
Ludwig. On je odgovoran za digitalnu strategiju BMG
grupacije u području snimanja i izdavaštva pa će njegovo
predavanje u Zagrebu biti posebno zanimljivo svima koji žele čuti
kako se digitalno transformira glazbeno izdavaštvo.
Veliko znanje i stručnost u integriranim sustavima, razvoju
aplikacija i telekomunikacijskih protokola pokazat će voditelj
razvoja u iflixu, Hizam Sahibudeen, dok će Vidar
Andersen, Norvežanin vrlo aktivan u startup zajednici,
odgovoriti na sva pitanja vezana za razvoj vlastite ideje i
posla. A nakon što je prošle godine oduševio zagrebačku publiku i
ona njega, u Zagreb se vraća i digitalni strateg Evangelos
Papathanassiou koji ima više od dva desetljeća iskustva u
digitalnom poslovanju.
Ulaznice za Digital Shapers su u prodaji putem sustava Entrio, a
njihova early bird cijena do 1. studenog je 490 kuna. Sve
informacije o konferenciji dostupne su na službenoj web stranici
Digital
Shapers i Facebook stranici.
SiB:hr