Jedinstveni projekt

Milenijsko natjecanje iz kreativne industrije okupilo preko 450 sudionika iz Hrvatske i svijeta

PR

Milenijsko natjecanje iz kreativne industrije još jednom potvrđuje Osijek kao središte kreativnog i kulturnog razvoja, pružajući platformu za mlade talente da oblikuju budućnost kroz inovacije

Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, u organizaciji Fakulteta i Instituta Andizet, održava se šesto po redu Milenijsko natjecanje iz kreativne industrije. Ovaj jedinstveni projekt potiče idejnost, kreativnost, kritičko razmišljanje te poduzetnički duh kod djece i mladih, okupljajući sudionike iz svih krajeva Republike Hrvatske, ali i međunarodne natjecatelje iz Italije, Poljske, Slovačke, Bosne i Hercegovine te Indije.

Ovogodišnje natjecanje privuklo je preko 450 sudionika podijeljenih u 110 timova. Učenici osnovnih i srednjih škola te studenti sa visokoškolskih institucija natječu se u stvaranju idejnih rješenja na teme poput glagoljice, puta svile, mitologije i vodika. Cilj je kroz kreativnu industriju razvijati digitalne vještine, čitalačku pismenost te osnaživati inovativnost u oblikovanju proizvoda i usluga temeljenih na kulturnim vrijednostima.

Dekan Ekonomskog fakulteta, prof. dr. sc. Boris Crnković, istaknuo je značaj ovakvih inicijativa.

“Izuzetno nam je drago da na ovaj način možemo promovirati kreativnu industriju te potaknuti učenike i studente ne kreativno promišljanje. I ove godine imali smo priliku vidjeti vrlo zanimljiva rješenja za koja vjerujemo da, u konačnici, mogu postati i upotrebljivi proizvodi“, rekao je.

Profesorica Josipa Forjan, voditeljica natjecanja, navela je kako je izuzetno ponosna što Milenijsko natjecanje iz godine u godinu privlači ovako veliki broj natjecatelja iz svih krajeva Hrvatske, ali i međunarodne natjecatelje, a posebno joj je drago vidjeti lica koja se natječu više godina u nizu. Idejnim rješenjima natjecatelji pokazuju načine kako temeljem kulture stvoriti proizvode ili usluge kroz sektore kreativne industrije. Ove je godine više idejnih rješenja već pronašlo svoje kupce među povjerenstvom ili posjetiteljima, a profesorica Forjan istaknula je kako je ove godine, kao i prethodnih godina, Glagoljica najatraktivnija tema od četiri ponuđene te da je povjerenstvo imalo doista težak zadatak izabrati najbolja kreativna rješenja.

U sklopu prvog dana natjecanja održana je i promocija knjige Ahorion (Naklada Ljevak) autorice Jasne Horvat. Knjiga povezuje suvremene ideje s vučedolskom kulturom koja je prije 5000 godina dosegnula svoj vrhunac na području Vinkovaca i Vučedola. Promociju su obogatile urednica Nives Tomašević, pogovarateljica Marijana Češi te ravnateljica Muzeja vučedolske kulture Mirela Hutinec.

Milenijsko natjecanje iz kreativne industrije još jednom potvrđuje Osijek kao središte kreativnog i kulturnog razvoja, pružajući platformu za mlade talente da oblikuju budućnost kroz inovacije.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest