Ovaj inovativan obrazovni pristup omogućio je učenicima da se neposredno upoznaju s procesima donošenja odluka, pregovaranja i rasprave o važnim pitanjima koja utječu na svakodnevni život građana EU
Projekt “Europski labirint znanja”, osmišljen i proveden od
strane Kristijana i Stjepana,
studenata poslijediplomskog studija na Fakultetu političkih
znanosti u Zagrebu, pružio je učenicima Osijeka i
Osječko-baranjske županije jedinstvenu priliku za
upoznavanje s radom Europskog parlamenta.
Kroz edukativno predavanje i simulaciju rada ove ključne
institucije Europske unije, učenici su se našli u ulozi europskih
zastupnika, raspravljajući o prijedlogu uvođenja jedinstvenog
punjača za elektroničke uređaje. U sklopu projekta posjećene su
Trgovačka i komercijalna škola ”Davor Milas” iz Osijeka,
Srednja škola Valpovo te Srednja škola Donji Miholjac.
Ovaj inovativan obrazovni pristup omogućio je učenicima da se
neposredno upoznaju s procesima donošenja odluka, pregovaranja i
rasprave o važnim pitanjima koja utječu na svakodnevni život
građana EU.
“Naš je cilj bio približiti rad Europskog parlamenta mladima i
pokazati im kako njihove odluke utječu na svakodnevni život svih
nas”, istaknuo je Kristijan Drinković.
Projekt su financirali Ministarstvo vanjskih i europskih poslova,
a provodili su ga studenti poslijediplomskih studija iz područja
Odnosa s javnošću te Vanjske politike i diplomacije. Nositelj
projekta bila je udruga Kreaktiva iz Osijeka koja već dugi niz
godina aktivno radi s mladima na različitim obrazovnim i
društvenim projektima.
Stjepan Benkus naglasio je važnost uključivanja
mladih u društvene procese.
“Nadamo se da smo ih motivirali da se više uključe u društvene
procese i razmišljaju o važnosti aktivnog građanstva. Također,
govorili smo o mogućnostima mobilnosti za mlade poput stažiranja
u Europskom parlamentu kroz Schumanovu stipendiju te sudjelovanja
u Europskom parlamentu mladih. Vjerujemo da će im ove informacije
biti korisne za njihovu budućnost”, rekao je.
Kroz ovaj projekt, učenici su dobili priliku ne samo da steknu
znanje o Europskoj uniji, već i da razviju vještine koje će im
biti korisne u budućim profesionalnim i društvenim angažmanima.
Ovakvi projekti igraju ključnu ulogu u edukaciji mladih, pomažući
im da postanu informirani i aktivni građani, sposobni za
sudjelovanje u demokratskim procesima i donošenju odluka na
europskoj razini.