Kroz suradnju s tvrtkama
OŠ Retfala u petak obilježila Dan darovitih učenika
Suradnja s tehnološkim tvrtkama, edukativnim i visokoobrazovnim ustanovama pravi je put u pripremanju učenika za sve tehnološke izazove koji su pred njima i pronalaženje mjesta na tržištu rada u zanimanjima budućnosti
U petak, 24. ožujka Osnovna škola Retfala obilježila je Dan darovitih učenika.
Pod sloganom RetfaSTEM, a u organizaciji Tima za darovite učenike, u prostorijama škole održane su zanimljive radionice i aktivnosti s ciljem poticanja zanimanja za STEM i tehnologije budućnosti. Na zabavan i kreativan način učenici, roditelji i svi posjetitelji proširivali su svoje spoznaje u STEM području te svladavali neke nove vještine.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
Policijski službenici na mjestu događaja provode očevid radi utvrđivanja svih okolnosti prometne nesreće
-
Na stadionu Gradski vrt bila su 11.522 gledatelja, među kojima 125 gostujućih navijača
-
Na području Slavonije i Baranje cijene su sladoleda mnogo pristupačnije, iako su i u našim slastičarnicama prisutna određena poskupljenja
Učenici su uvježbavali vještinu crtanja na grafičkim tabletima te su dizajnirali svoje naljepnice koje su i isprintali, a igranje nogometa s mBotovima upravljajući tabletima također je privuklo pažnju svih prisutnih. Čarobna kocka pokazivala je 3D objekte pa su na trenutak učenici na dlanu držali sunce ili vulkan, a vizualni robot vodio ih je kroz kviz kritičkog mišljenja u proširenoj stvarnosti.
Poduzetnički inkubator BIOS omogućio je svima upoznavanje s programom za 3D printanje te praćenje samoga procesa printanja odabranog modela na 3D printeru.
Profesori s FERIT-a podučavali su učenike kako upravljati robotima i programirati u blokovima, ali i kako igrati Kamen, škare, papir na microbitovima dok su u školi kodiranja MindHub učenici upravljali robotima kroz igru i stvaranje priče te se izvještili u raznim digitalnim logičkim slagalicama.
Frozen Pixel, studio koji se bavi razvojem računalnih igara, učenicima je ponudio igranje nove logične igre Joe Wander and the Enigmatic Adventures, a kako nastaju računalne igre u programu Blender pokazali su im njihovi programeri i dizajneri. Uz to što su učenici i sami isprobali dizajnirati lik za računalnu igru, mogli su se okušati i u uređivanju video materijala.
Ovaj događaj upriličila je i osječka tvrtka Orqa, poznata po proizvodnji FPV naočala za upravljanje dronom koji su učenike upoznavali s osnovama upravljanja dronom i pomagali im pri svladavanju vještine upravljanja. Bilo je vrlo zanimljivo voziti drona u simulaciji, ali i pratiti malog edukacijskog drona koji je neumorno letio po školi upravljan FPV naočalama i kontrolerom te tvrtke.
Osim što su se dobro zabavili i kreativno proveli vrijeme, učenici su isprobali neku novu tehnologiju, proširili svoja znanja i vještine te možda u sebi probudili nekog budućeg tehnološkog stručnjaka.
Suradnja s tehnološkim tvrtkama, edukativnim i visokoobrazovnim ustanovama pravi je put u pripremanju učenika za sve tehnološke izazove koji su pred njima i pronalaženje mjesta na tržištu rada u zanimanjima budućnosti.
Stoga se Osnovna škola Retfala zahvaljuje svim partnerima i sudionicima koji su odvojili svoje vrijeme i pomogli u ostvarivanju ovog projekta i obilježavanja Dana darovitih učenika.
Izdvojeno
-
Kad je RTL prije par tjedana objavio da se kod Osijeka okotila pola ovca, pola koza, za par dana taj je video pregledalo pola milijuna ljudi. Jer, mješanac ovce i koze jako je rijetka pojava. Životinja je odmah postala tema rasprava na društvenim mrežama, a pažnju su dobili i Petrijevci gdje živi
-
Viktor Katić, učenik trećeg razreda III. gimnazije u Osijeku, pokazao je zavidno znanje iz nekoliko predmeta
-
Kamera RTL zavirila je u utrobu novog stadiona na Pampasu
-
Borba s komarcima nije novost, ali po prvi put ista se seli na područje na kojem se oni legu
Reci što misliš!