Britanski modni brand NEW LOOK od subote u Osijeku

Britanski modni brand NEW LOOK, vodeća trgovina ženskom odjećom i modnim dodacima u Velikoj Britaniji i lider na tržištu ženske garderobe i modnih detalja za žene do 35 godina, u ovu subotu, 10. ožujka, dolazi na hrvatsko tržište..

Britanski modni brand NEW LOOK, vodeća trgovina ženskom odjećom i modnim dodacima u Velikoj Britaniji i lider na tržištu ženske garderobe i modnih detalja za žene do 35 godina, u ovu subotu, 10. ožujka, dolazi na hrvatsko tržište otvaranjem svoje prve prodavaonice u trgovačkom centru Portanova u Osijeku.

NEW LOOK je globalno prepoznat po svojem dinamičnom tempu i karakterističnom britanskom stilu i dizajnu koji privlače pažnju. Izuzetno povoljne cijene odjeće, obuće i modnih dodataka te kontinuirana obnova kolekcije brzo su ga svrstale među vodeće modne brandove na svakom tržištu na kojem se pojavio. Svaka kolekcija osvježava se ritmom od šest tjedana, mnogo brže od drugih modnih brandova, pa posjetitelji pronađu nešto novo za sebe svaki puta kada uđu u NEW LOOK trgovinu.


Osijek kao lokacija naše prve NEW LOOK prodavaonice nije nimalo slučajno odabran, prepoznali smo aktivnu modnu scenu i želje naših budućih kupaca u ovom gradu, pa smatramo da baš ova poznata britanska modna kuća može ponuditi kombinaciju povoljnih cijena i atraktivnih modela odjeće, obuće i modnih dodataka koji će ovaj brand učiniti popularnim i prepoznatljivim u ovom gradu. Pritom posebno želim zahvaliti svima koji su omogućili da osječke dame svih dobi i modnih stilova budu prve koje će se imati priliku odjenuti u NEW LOOK trgovini“, izjavio je Zdravko Vuko, direktor Vlamanda grupe, najavljujući dolazak branda NEW LOOK u Hrvatsku.

Prva NEW LOOK prodavaonica u Osijeku i Hrvatskoj otvara se u trgovačkom centru Portanova subotu, 10. ožujka u 13 sati, uz prigodnu modnu reviju na 1. katu, ispred same prodavaonice. Za svoje prve posjetitelje NEW LOOK je pripremio i prigodne kupone za značajne popuste na cijeli asortiman.

O modnom brandu NEW LOOK:
Modni detalji kao što su torbe, remenje, nakit i obuća upotpunjavaju bogati asortiman koji nudi NEW LOOK te omogućavaju da se u njegovim prodavaonicama mogu zadovoljiti sve modne potrebe. Uspjeh ove modne marke leži u njezinim konkurentnim cijenama, stalnom obnavljanju kolekcija i strasti prema kupcima. Svaka kolekcija osvježava se ritmom od šest tjedana pa oni koji se odijevaju u NEW LOOK trgovinama mogu naći nešto novo svaki puta kada dođu u njih.
Obuća je ključna NEW LOOK kategorija: svaki deseti par cipela kupljenih u Velikoj Britaniji danas potječe iz NEW LOOK prodavaonice. U financijskoj godini 2011. prodano je 17 milijuna pari cipela i preko 3,5 milijuna pari čizama, a NEW LOOK je ocijenjen kao lider s udjelom u ukupnoj prodaji od 7,8 posto. NEW LOOK svake dvije sekunde, svakog dana, prodaje jedan par cipela.
Posljednjih godina NEW LOOK je surađivao s mnogim međunarodnim zvijezdama, uključujući Taylor Momsen (iz serije “Gossip Girl”), Drew Barrymore, Lily Allen i supermodel Agyness Deyn. Sve su one doprinijele popularizaciji branda NEW LOOK širom svijeta. NEW LOOK je također razvio i poseban odnos, koji i dalje traje, s modnim dizajnerom Gilesom Deaconom koji je dizajnirao ekskluzivnu kolekciju za NEW LOOK pod nazivom “Zlato” (“Gold”), a u sklopu koje nudi kupcima priliku da kupe dizajnersku odjeću po nevjerojatnoj cijeni.

PR objava

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari