Zatvaranjem Proljetne škole kreativnosti zaključio se još jedan projekt, i još jedna školska godina
Proljeće u Klikeraju obojeno je organizacijom
Proljetne škole kreativnosti. Ovaj najveći
događaj održao se po treći puta. Ovaj skup organizirali su kao
dio projekta “Škola 21. stoljeće, škola za
kreativnost” koji su ove školske godine realizirali u
partnerstvu s 23 osnovne škole s područja Slavonije zahvaljujući
financijskoj potpori Ministarstva znanosti i obrazovanja.
Ove godine u prostorima KC “Stara Pekara” u Osijeku ugostili su
150 darovitih učenika koji su u
pratnji svojih učitelja sudjelovali u aktivnostima ovoga
skupa.
Tema ovogodišnjeg projekta bila je površina. To
znači da su timovi iz svih škola kroz posljednjih nekoliko
mjeseci imali zadatak iz vlastite perspektive istražiti
pojam površine. Rezultate svog rada i istraživanja
prezentirali su na učeničkoj konferenciji u prvom i drugom dijelu
Proljetne škole kreativnosti. Imali smo priliku vidjeti mnoštvo
raznolikih interpretacija i istraživačkih pristupa
površini.
Matematička i geometrijska perspektiva, likovna, dizajnerska i
prostorna, ekološka, socijalna i psihološka te geografska
perspektiva rezultirale su sjajnim rezultatima i produktima od
kojih će mnogi predstavljati doprinos u radu pojedinih škola i
životu lokalnih zajednica.
Između dvaju blokova izlaganja pripremili su vrijeme za
osvježenje i druženje, razmjenu iskustava i odmor. Također
učenici su imali priliku odabrati neku od radionica u kojima su
proveli ugodno vrijeme istražujući površinu, no ovoga puta
iz perspektive naših edukatora.
Tim članova i suradnika Udruge Klikeraj pripremio je 9
radionica iz različitih područja likovne umjetnosti i
dizajna, prirodoslovlja, heraldike, dramske umjetnosti,
društvenih odnosa i psihologije.
Vidjeli smo što su to frottage i cijanotipija, kako funkcionira
detektor laži, čime se bavi heraldika, kako komuniciraju druga
živa bića, što se krije ispod površine nas samih, istraživali smo
površinu vode i boje.
Zatvaranjem Proljetne škole kreativnosti
zaključio se još jedan projekt, i još
jedna školska godina. Po svemu sudeći ova je godina
bila kreativna i produktivna. Učenici su brusili svoje
istraživačke talente kako bi istražili određenu temu i kako bi
stvorili rješenje za problem koji su prepoznali u svojoj školi
ili svojoj lokalnoj zajednici.
To je, ako bi se svelo na nekoliko riječi, pravi smisao
obrazovanja darovitih učenika.
“Proljetnom školom kreativnosti nastojimo zaokružiti jedan proces
učenja i problemskog promišljanja i omogućiti darovitim i
talentiranim učenicima priliku za stjecanje iskustava i
doživljavanja drugačijih perspektiva.
Tome se nadamo i u idućoj školskoj godini kada nas čekaju novi
izazovi, ideje i druženja”, kažu iz Klikeraja.