14. svibnja

Udruga META: Panel “MAMArketing”

Razgovarat će se s uspješnim ženama u Marketingu koje su ujedno i sjajne majke te koje uspijevaju balansirati obiteljski život i karijeru

Udruga META je udruga studenata Marketinga na Ekonomskom
fakultetu
u Osijeku. Naš primarni cilj je educirati
studente o mogućnostima rada u marketinškoj industriji te
kontinuirano provoditi edukacije o ključnim marketinškim temama.
Iza nas stoji mnoštvo projekata, panela i humanitarnih projekata
kroz koje smo imali priliku surađivati s mnogim predstavnicima
marketinške industrije, poput tvrtki Imago, Degordian,
Bruketa&Žinić&Grey, Ogilvy te mnogi drugi.

Više o projektu “MAMArketing”

Potaknuti nadolazećim Majčinim danom odlučili smo pokušati
saznati odgovore na pitanja kao što su zašto se žene na
intervjuima za posao pita imaju li obitelj, zašto ih se pita tko
im čuva djecu dok one rade, a ono najvažnije, zašto se to ne pita
muškarce? 

O ovoj tabu temi ćemo razgovarati s našim uspješnim ženama u
Marketingu koje su ujedno i sjajne majke te koje uspijevaju
balansirati obiteljski život i karijeru.

Najavljene panelistice su:

Mia Biberović koju možemo opisati kao uspješnu
ženu u “muškom poslu”, urednica i COO Netokracije. Prati teme
vezane za regionalnu startup scenu, internetski marketing te nove
tehnologije. 2015. je proglašena najutjecajnijom ženom u
hrvatskoj startup zajednici prema Central European Startup
Awards, a 2016. ICT novinarkom godine prema HND-u. Uz
zaljubljenost u sve teme digitalnog marketinga, poduzetništva i
tehnologije, Mia je također majka jedne prekrasne djevojčice koja
ove godine puni 4 godine.

Irina Tomić, direktorica prodaje i marketinga
BLUE KOTAR Premium Spa Resort. Svoju uspješnu karijeru dokazuje
činjenica kako je zaslužna za izvođenje raznih velikih projekata
poput razvitka Hotela Budva. Intenzivno sudjeluje u na
turističkim velikim sajmovima gdje je ambasador cijele regije. Uz
osnivanje tvrtke za upravljanje, savjetovanje i poslovne usluge
na području turizma i ugostiteljstva, Irina uspijeva biti odlična
majka.

Martina Gršković je započela radom u agenciji
specijaliziranoj za komunikaciju na društvenim mrežama kao
community manager junior, te raznim edukacijama je došla do rada
u tvrtci 404 kao community manager za projekt The Voice –
Najljepši glas Hrvatske. Prije osvajanja SoMo Borac nagrade u
kategoriji community managera 2015. godine je počela raditi kao
account manager gdje brine o digitalnim potrebama klijenata poput
Hrvatskog Telekoma, Fox Networks i sl. Od 2016. godine preuzima
poziciju direktorice odjela za društvene mreže te uz posao je
majka malog dječaka.

Nevena Rendeli Vejzović, novinarka, televizijska
voditeljica, autorica putopisa, sociologinja, PR stručnjakinja,
blogerica i event menadžerica su samo neka od zanimanja kojim se
bavi, te također svaki tjedan piše kolumnu za Miss7. Osim svega
navedenog Nevena radi i na projektima te je istaknula kako su joj
jedni od dražih bili “Boja turizma”, “Malo misto” i “30 u hladu”,
sve projekte je radila dok je bila zaposlena na HRT-u. Osim
blogova, napisala je i svoju vlastitu knjigu “Vodič jedne
plavuše”. Između svih zanimanja svoje slobodno vrijeme provodi sa
suprugom i tri predivne djevojčice.

Ivana Matić, osnivačica i direktorica Women In
Adria. Nakon završenog Ekonomskog fakulteta, smjera financije,
Ivana je imala novi i drugačiji pogled na novac. Nakon TV serije
Seks i grad, koja je njezinu generaciju upropastila ostavljanjem
dojma da žene probleme rješavaju shoppingom, pokrenula je
vlastiti biznis. Htjela se pobrinuti da žene ne ostavljaju takav
dojam i također je htjela okupiti uspješne i utjecajne žene u
Hrvatskoj. Uz svoju poslovnu stranu odlično je uskladila i
obiteljski život sa suprugom i tri djevojčice.

Slavica de Jong je majka četvero predivne
dječice, jednog dječaka i tri djevojčice. U zadnjih šest godina
je u potpunosti promijenila karijeru te prešla iz poslovnog
okruženja u novo okruženje gdje je preuzela jednu od najtežih
uloga koja se naziva majka, i također je pokrenula vlastiti
Youtube kanal u kojemu njezina kreativnost dolazi do izražaja.
Tematike videa se protežu od vlogova, kuhanja, pospremanja,
organiziranja ili o majčinstvu.

Karijera ili obitelj? Ili oboje? 

Za odgovor na to pitanje pridružite nam se na online panelu
“MAMArketing” 14. svibnja 2021. godine u 10:30 h putem ZOOM
platforme. 
Prijaviti se možete već sada putem ovog linka, a neke od vas
očekuju i super nagrade!
 

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari