11. i 12. ožujka

Osječka tvornica ideja: Konferencija Žene u marketingu

Inspirirani Danom žena koji nas očekuje idući mjesec, odlučili su organizirati konferenciju na kojoj ćemo naučiti nešto upravo od njih

Udruga Loremios 11. i 12. ožujka 2022. povodom
Dana žena organizira konferenciju Žene u marketingu.

Neke od tema koje će obraditi su zarada putem društvenih
mreža, oglašavanje i brendiranje vlastitog poduzetničkog pothvata
te studentski rad u marketingu. Ovim povodom nam u petak stiže i
gošća iz Zagreba Margarita Tomić Seiter poznata
kao Internetmater koja će u 18 sati održati predavanje “Društvene
mreže: hobi ili posao”. “Mater” većinom na Instagramu prati
ženska populacija milenijal generacije, ali vjerujemo kako
njezine šarolike teme koje obrađuje na blogu i u podcastu mogu
biti zanimljive svim dobnim i spolnim skupinama te da će svi moći
naučiti nešto na ovom predavanju.

Za kraj drugog dana konferencije nas u 18 sati očekuje kušanje
Castrum gina, a zatim i predavanje Ive Pranjić o
brendiranju vlastitog brenda gina i pokretanju destilerije u
Kaptolu pod nazivom “Od Nove TV do Kaptola – Iva, Mihovil i
Castrum gin”. Dok pijuckamo slavonski gin slušat ćemo Ivu o tome
kako je došla ideja za ovaj poslovni pothvat i povratkom u malu
sredinu iz Zagreba.

Sva predavanja su besplatna i ograničena na 40 sjedećih mjesta po
predavanju, a prijaviti se možete na poveznici. Detaljan opis
programa i ostale informacije možete pročitati na Facebook događaju.

Program:

1. DAN (petak, 11.ožujka 2022.)
14:00 Otvorenje programa
14:30 Vino s Geeketom
Andrea Krivak, poznatija kao Geeketa, će nam kroz predavanje i
opušten razgovor uz čašu vina otkriti što sve rade food bloggeri
i gastro influenceri, kako je surađivati s gastro brendovima te
zašto nam je toliki problem ostaviti negativnu recenziju
restoranu.
15:00 Lunch break
16:00 Marketing: brojke ili emocije
Tijekom panel rasprave s četiri stručnjakinje iz područja
marketinga ćemo saznati što je tajni recept za uspješan
marketing. Jesu li to brojke i podaci ili igra na emocije i tople
ljudske priče? Ili jedno ne može bez drugog kao i minus i
plus?
17:00 Wine break
18:00 Društvene mreže: hobi ili posao
Može li se zarađivati od društvenih mreža te kako spojiti posao
marketingaša i hobi na društvenim mrežama? Ako itko zna odgovore
na ta pitanja onda je to Margarita Tomić Seiter, svima poznata
kao Internetmater

2. DAN (subota, 12. ožujka 2022.)
14:30 Čita li više itko kataloge i letke?
Je li došao kraj tradicionalnom marketingu i isplati li se više
uopće ulagati u materijale poput kataloga i letaka? Koji je
rezultat jedne uspješne digitalne kampanje? O tome ćemo popričati
s Enom Valentinom Đerek iz Bamboo Laba i profesoricom Snježanom
Barić-Šelmić s Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku.
15:30 Lunch break
16:00 Top 5 ispod 25
Neke od njih fotkaju, neke pišu, a neke osmišljavaju marketinške
kampanje. Iako im još nije ni 25, Elena, Ena, Marija, Lora i
Nikolina su uspješne studentice koje već rade u struci o čemu
ćemo razgovarati tijekom ove panel rasprave.
16:45 Coffee break
17:00 Mali i autentični brand = velika i autentična publika
Za mali i autentični brand nužno je imati vjernu zajednicu
odnosno publiku na društvenim mrežama. Kako to izgraditi otkrit
će nam Vinka Brzica koja stoji iza branda “Lajlin handmade
nakit”.
18:00 Gin tasting
18:30 Od Nove TV do Kaptola – Iva, Mihovil i Castrum Gin
Pisanje na nekoliko portala, rad u Factoryju i digitalni
marketing na Novoj TV. Put koji je doveo Ivu Pranjić nazad u
rodno mjesto Kaptol gdje je sa suprugom Mihovilom otvorila
destileriju Craft spirits. Kako su brendirali obiteljski mali
biznis i prvi proizvod Castrum gin otkrit će nam na kraju naše
dvodnevne konferencije.
Prijave za predavanja putem Google obrasca su dostupne na
linku: https://bit.ly/3JZHdiD 

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari